Sigge Star
Aktiv medlem
[RR] Rio de Janeiro
Så här kan det se ut när en massa människor trängs på en liten yta...
Landade vid 12-snåret och med rätt dagordning så var jag redan på två hjul efter lunch :-)
Startade utanför hotellet rätt på Copacabana
Fick tag på denna för ändamålet rätt skapliga hoj och drog iväg bortåt Ipanema
En Brucare i Rio, hör ju liksom till...
Finfina cykelbanor att njuta av i rätt påtaglig fuktighet och hetta.
...dessa underbarra folkabussar... Tillverkandes ända till förra året
En tillbakablick innan nästa strand
Ipanema
Hojar på neråt Leblon och med nyvunnen känsla för pulsen vågar jag mig ut i trafiken
Drar ner till Lagoa Rodrigo de Freitas - asschysst cykelbana hela vägen runt
Och fina blommor övervakade av Jesus själv
Drar upp i nagra bakgator och hittar en Gurgel på vägen ner. Brassebilmärket gick i konken, men det var bannemej ett coolt namn.
Som sagt var... med känsla för pulsen i trafiken får jag mig en riktig adrenalinrusch när jag rejsar ner längs Boulevarderna
Lämnar i hojen, köper ett par nya flipflops och sen kommer regnet. Sicket flyt...
Lite korthuggen RR idag, men vill ju ändå förmedla lite efter dagens alla intryck. 2,5 mil i denna kanonstad måste liksom bearbetas med en liten RR :-)
Landade vid 12-snåret och med rätt dagordning så var jag redan på två hjul efter lunch :-)
Startade utanför hotellet rätt på Copacabana
Fick tag på denna för ändamålet rätt skapliga hoj och drog iväg bortåt Ipanema
En Brucare i Rio, hör ju liksom till...
Finfina cykelbanor att njuta av i rätt påtaglig fuktighet och hetta.
...dessa underbarra folkabussar... Tillverkandes ända till förra året
En tillbakablick innan nästa strand
Ipanema
Hojar på neråt Leblon och med nyvunnen känsla för pulsen vågar jag mig ut i trafiken
Drar ner till Lagoa Rodrigo de Freitas - asschysst cykelbana hela vägen runt
Och fina blommor övervakade av Jesus själv
Drar upp i nagra bakgator och hittar en Gurgel på vägen ner. Brassebilmärket gick i konken, men det var bannemej ett coolt namn.
Som sagt var... med känsla för pulsen i trafiken får jag mig en riktig adrenalinrusch när jag rejsar ner längs Boulevarderna
Lämnar i hojen, köper ett par nya flipflops och sen kommer regnet. Sicket flyt...
Lite korthuggen RR idag, men vill ju ändå förmedla lite efter dagens alla intryck. 2,5 mil i denna kanonstad måste liksom bearbetas med en liten RR :-)