EST
Aktiv medlem
[RR] Snö är skönt
Jaha då har man fått snö = jobbigt att cykla= utför = fart :)
Men man ska visst även upp...
Tomas glömde bakaxeln så han fick fota & låna lite cyklar av oss, så han fick köra ändå :)
Vi började med att sopa lite vid hoppet annars skulle man inte ha en suck. Insåg att jag måste ha en hårdare bakfjäder med för jag får inte alls med mig baken. Men alla kom över & Carl smidigt som en kissekatt!! Men riktigt bra att alla vågade :)
Tomas gillade alternativa avslut dock ;)
Bara sned sadel & bromshandtag, inga problem att räta :)
Som sagt lite baktung...
Å Janne tog det med å jättefint tillslut!
Denna kurva är riktigt skön :) Det är inrunnen till hoppet å så är det ett hopp till innan hoppet med.
Ruskigt fin dag solen kom fram efter ett litet tag med :)
Sen ville vi köra lite kurvor :) Å sladda
Gäller att satsa lite :)
Jag hamnade nog med därute...
Det är inte alls jobbigt att gå upp näääädå
Men vad gör man inte för en burm ;)
Sen så hittade vi lite öppnare ställe med massa finfin snö :) Bara ut å sladda!!!!!!
Tyvärr lika jobbigt att ta sig upp här.
Fast det är nånting magiskt med snö!
Jag testar Commencal med bromsar på "fel" sida. dock lätt å fin fastnade ingen snö på den av nån anledning??
Kommer lite till oki :)
Men man ska visst även upp...
Tomas glömde bakaxeln så han fick fota & låna lite cyklar av oss, så han fick köra ändå :)
Vi började med att sopa lite vid hoppet annars skulle man inte ha en suck. Insåg att jag måste ha en hårdare bakfjäder med för jag får inte alls med mig baken. Men alla kom över & Carl smidigt som en kissekatt!! Men riktigt bra att alla vågade :)
Tomas gillade alternativa avslut dock ;)
Bara sned sadel & bromshandtag, inga problem att räta :)
Som sagt lite baktung...
Å Janne tog det med å jättefint tillslut!
Denna kurva är riktigt skön :) Det är inrunnen till hoppet å så är det ett hopp till innan hoppet med.
Ruskigt fin dag solen kom fram efter ett litet tag med :)
Sen ville vi köra lite kurvor :) Å sladda
Gäller att satsa lite :)
Jag hamnade nog med därute...
Det är inte alls jobbigt att gå upp näääädå
Men vad gör man inte för en burm ;)
Sen så hittade vi lite öppnare ställe med massa finfin snö :) Bara ut å sladda!!!!!!
Tyvärr lika jobbigt att ta sig upp här.
Fast det är nånting magiskt med snö!
Jag testar Commencal med bromsar på "fel" sida. dock lätt å fin fastnade ingen snö på den av nån anledning??
Kommer lite till oki :)