EST
Aktiv medlem
[RR] Ute å vallar Italjenarn
Ja en kort här då. Våran Italjenare har äntligen fått nåt annat än en DH cykel. Sin flickväns cykel sålänge men der sitter Revelation mm på den så den duger fint när inte vevarmen lossar...Nåt är fel där...
Men vi tänkte kolla om gym & magrutor gör så att man kan cykla skog???
Nåväl jag tyckte det gick rätt bra för han men i klättringar var det lite segt så vi drog till stenarna å lekte istället.
Men vi har ju träd i skogen 50% över men man ska ju testa !!!!
Sen började det bli stenigt & Banshee i lågt läge med 1,5mm offesttbusningar äe inte optimal, men va fan :) 29 bättre.
Linslus ;)
Offcamber å brant men det syns ju inte...
Janne stannar fint å poserar :)
Nu har vi kommit till de riktiga stenarna!!
Å plockepinnlandskap.
Asså det går inte att cykla överallt lovar...
Men upp å ner för stenar går fin fint :)
Får sån nostalgi här när man körde med Whiten å 100 mm Reba tider det :)
Kan varit nån ivägen i landningen inga namn...
Sen fick vi börja sno oss lite för det började skymma på å man visste ju inte när vevarmen skulle dö helt..
Jag hoppade et högre än veckan innan men nu har ju revbenet fått läka en vecka så det känns lite bättre redan :) Men inga fler bilder det skymde som sagt.
Men vi tänkte kolla om gym & magrutor gör så att man kan cykla skog???
Nåväl jag tyckte det gick rätt bra för han men i klättringar var det lite segt så vi drog till stenarna å lekte istället.
Men vi har ju träd i skogen 50% över men man ska ju testa !!!!
Sen började det bli stenigt & Banshee i lågt läge med 1,5mm offesttbusningar äe inte optimal, men va fan :) 29 bättre.
Linslus ;)
Offcamber å brant men det syns ju inte...
Janne stannar fint å poserar :)
Nu har vi kommit till de riktiga stenarna!!
Å plockepinnlandskap.
Asså det går inte att cykla överallt lovar...
Men upp å ner för stenar går fin fint :)
Får sån nostalgi här när man körde med Whiten å 100 mm Reba tider det :)
Kan varit nån ivägen i landningen inga namn...
Sen fick vi börja sno oss lite för det började skymma på å man visste ju inte när vevarmen skulle dö helt..
Jag hoppade et högre än veckan innan men nu har ju revbenet fått läka en vecka så det känns lite bättre redan :) Men inga fler bilder det skymde som sagt.