[RR] Vi än´t rädd...

Crosscar

Aktiv medlem
[RR] Vi än´t rädd...
Tisdagar är träningstävlingsdagar här i Falun, och som bekant så kom det en hel del snö i tisdags. men vi än´t rädd för sånt!

Dä ä bar å åk!:

DSC00386.JPG ht=544

Vi blev inte så många dock =) Jag, Öijer och Lars Bleckur var de tappraste... Och vår pistmaskinist Lars-Åke Östlin i sin Audi 80

DSC00387.JPG ht=725

Det var ca 2dm snö på riksskidsstadion i Falun... Jobbigt men vackert

DSC00391.JPG ht=544

Öijer hade sitt högprofilshjul hemma men det hindrade inte hans framhjul till att transformera sig till Super Snow Areo

DSC00399.JPG ht=480

Schladdd!!!!

DSC00389.JPG ht=544

Dagens tips: det som räddade mina fossingar var bred plasttejp, som jag surrat ganska löst runt fötterna. Bättre än skoöverdrag eftersom att det inte gör något om man springer sönder skyddet =D
 
Senast redigerad av en moderator:
[RR] Vi än´t rädd...
Crosscar skrev:
-------------------------------------------------------
> Schladdd!!!!

Ser ut att vara en grym form av kriterium, sist över mållinjen får smaka på Audi 80!

;)
 
[RR] Vi än´t rädd...
Yä. Gött och se när man själv sitter här utan snö ute och med sol och funderar på att träna lite cx. Måste bli bättre på att hoppa på innan lördag så.
 
[RR] Vi än´t rädd...
hmm...den där jävla hoppback landningen(den stora) kutade jag uppför i lördags när jag var där med hockeyn....fy i helvette vad drygt det var.....


hur kan ni cykla i den där snön? det måste ju vara omöjligt?
 
Tillbaka
Topp