[RR] Vi än´t rädd...
Tisdagar är träningstävlingsdagar här i Falun, och som bekant så kom det en hel del snö i tisdags. men vi än´t rädd för sånt!
Dä ä bar å åk!:
Vi blev inte så många dock =) Jag, Öijer och Lars Bleckur var de tappraste... Och vår pistmaskinist Lars-Åke Östlin i sin Audi 80
Det var ca 2dm snö på riksskidsstadion i Falun... Jobbigt men vackert
Öijer hade sitt högprofilshjul hemma men det hindrade inte hans framhjul till att transformera sig till Super Snow Areo
Schladdd!!!!
Dagens tips: det som räddade mina fossingar var bred plasttejp, som jag surrat ganska löst runt fötterna. Bättre än skoöverdrag eftersom att det inte gör något om man springer sönder skyddet =D
Dä ä bar å åk!:
Vi blev inte så många dock =) Jag, Öijer och Lars Bleckur var de tappraste... Och vår pistmaskinist Lars-Åke Östlin i sin Audi 80
Det var ca 2dm snö på riksskidsstadion i Falun... Jobbigt men vackert
Öijer hade sitt högprofilshjul hemma men det hindrade inte hans framhjul till att transformera sig till Super Snow Areo
Schladdd!!!!
Dagens tips: det som räddade mina fossingar var bred plasttejp, som jag surrat ganska löst runt fötterna. Bättre än skoöverdrag eftersom att det inte gör något om man springer sönder skyddet =D
Senast redigerad av en moderator:
