RR

RR
cactuz >> Tack! Vi hoppas stort på Kronan 2009. Det är en stor satsning för vår butik att ta in detta ädla märke!

42Hz >> Ja de absolut senaste spd flip-flopsen genomförde hela resan utan några problem. Det var det enda par skor Bosse tog med sig! Givetvis är dessa till försäljning i vår butik!

Den som fortast anger vilken high-tech vattenflaska Bosse använde sig av på resan (hela namnet) vinner en rostig Cresent 28" damcykel. Priset hämtas i Bosses Underbara Cykelhörna!

Senast redigerad av en moderator:
RR
Måste faktiskt fråga mig om det här är på riktigt eller om det är ännu ett skämt i raden.
Om det är på riktigt så tycker jag att det ser ut att ha varit en trevlig resa.
Om det inte är på riktigt så vet jag inte vad jag tycker...

Vattenflaskan ser ut att vara en Festis.

RR
OskarH jag har suttit i photoshop med bilderna i två veckor nu för att det ska se ut som på riktigt!

Festis är rätt men jag uttryckte mig nog lite tveksamt, smaken på Festisen måste anges!

RR
Vi har en vinnare!

Ett stort grattis till vinnaren OskarH som med gedigna Festis kunskaper sopade banan med alla konkurrenter!

Det är bara att glida in i butiken och hämta ut ditt pris!

Festis flaskan har en historia bakom sig. Den upphittades i centrala Malmö dagen dagen innan resan skulle börja av Bosses Underbara Cykelhörnas fixare, Skrot Åke. Han tänkte panta den, men den passade i flaskstället så jag gav han en krona för den!

RR
Trevlig RR Bosse! Efter den är du värd en riktigt "Cykel + flicka = Bra bild". För det vet jag ju att du gillar :)

pinupnataliabush04080701.jpg ht=600

RR
odbro >> Tack! Det var verkligen en vacker bild, farbror Bosse blev mycket glad efter en hård dag i verkstan. Tratta Lars var så full imorse när han kom till butiken att jag skicka hem han och har fått jobba själv hela dagen. Bilden du skickade gör att jag kan slappna av och somna gott!

Ut och cykla i världen med er, det är super mysigt!

RR
Jag blir lite fundersam när personer som talar om sig själv i tredjeperson.
Nåja, cykelsemestern såg jäkligt härlig ut i alla fall. Blir riktigt sugen på att göra en själv nästa år.

RR
Ja Hilleberg gör gryma tält, tyvärr sjukt dyra.

Köpte tältet begagnat inför ett speciellt äventyr där jag behövde ett självstagande vattentät tält, RR kommer när jag har tid och vi har få kunder i Bosses underbara cykelhörnas butik.

Tillbaka
Topp