Ryggsäck för pendling

Ryggsäck för pendling
Det blev en Osprey Metron 24.
Få se när den kommer om jag blir nöjd
Tack alla för bra tips.
Jag blev väldigt nöjd med ryggan.
Sitter bra på ryggen och jag får med mig det jag behöver.
Det enda som inte är riktigt bra är att mina skor i storlek 43 inte får plats i skofacket men det löste jag genom att köpa ett par skor som stannar kvar på jobbet.
Cykelskorna får dock plats i facket....

Ryggsäck för pendling
Kolla med Outnorth eller TeamSportia! På senare stället köpte jag - förvisso för några år sedan - en Deuter RaceExpair, som jag mer än en gång cyklat dagspass om 20-mil, vid Midsommar och mitt i sommaren, utan att bli svettig om ryggen. Den har massor med fack och reflexer och nät som håller ryggen fri. Litet smal är den kanske, men borde fixa en dator utan problem. Visst regnskydd också, men du ska nog inte lita på det alltför mycket.

Ryggsäck för pendling
Kolla med Outnorth eller TeamSportia! På senare stället köpte jag - förvisso för några år sedan - en Deuter RaceExpair, som jag mer än en gång cyklat dagspass om 20-mil, vid Midsommar och mitt i sommaren, utan att bli svettig om ryggen. Den har massor med fack och reflexer och nät som håller ryggen fri. Litet smal är den kanske, men borde fixa en dator utan problem. Visst regnskydd också, men du ska nog inte lita på det alltför mycket.
Tack för svar. Har just kollat: Outnorth för Deuter men har bara butiker i Kalmar och Växjö. Jag hade för all del vägarna förbi Kalmar i slutet av Mars men det var då det.

TeamSportia ser inte ut att ha Deuter i sitt sortiment.

Stadium för också Deuter men bara för internetköp.

Cykloteket ser ut att ha intressanta modeller från Vaude men alla verkar vara slut i butikerna.

/Martin (trådkapare för jag har inte jobbpendling i åtanke så behöver inte tänka på datorfack mm)

PS detta kanske kan vara till nytta för någon: https://oddhikers.se/test-de-basta-ryggsackarna-for-handbagage/

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp