Så då har man köpt ny cykel =)

• Trådstartare Trådstartare Gtx
  • Start datum Start datum

Gtx

Ny medlem
Så då har man köpt sig en 04 Stumpjumper Comp Disc. Blir till att handla ett par dojor och lite vinterkläder sen också. Skall nog köra torekullalden imorn om någon är sugen på att hänga på, har rätt kass kondis just nu så det blir hyfsat lugnt tempo.

Jo jag menade ju det, men visste inte om det hade tänt till redan mellan er ;-)

Mammor förtår inte sånt här det är bara att konstatera, men säg att om inte älsklingen får sova i din säng så kommer du att börja sova i cykelförrådet!

Glöm inte att uppdatera profilen så inte lilla älsklingen känner sig förorättad!!

Bosse

Senast redigerad av en moderator:
Nog är det gött alltid, fick inte tag i några kläder idag. Så det får en bli en invigningstur i änggårdsbergen imorn =)

Johan S Skrev:
-------------------------------------------------------
> Min säng är 160 cm bred men jag låter cyklarna
> ändå stå bredvid sängen, det blir så kladdigt
> annars.

Händerna på täcket! :-D

Grattis Jacob!

Var och prokörde den igår, verkar vara något vajsing med bakväxeln. Den knäcker och kedjan hackar till, skall till cykelhuset med den idag. Men annars var jag riktigt nöjd sköna bromsar och en br framgaffel =)

Hoho:-)

Allvarligt talat, även en student som jag (med 6300:- i studiestöd! Studiestödet är inte höjt på över 10 år!!)blir sugen på en ny cykel, helst en fulldämpad sak. Vad ska man göra!!? Jag har bara råd att gotta mig i ett nytt nav eller nya vajrar när jag har lyckats jobba extra någon månad. Usch vad det är synd om oss som pluggar..

torrekullaleden... najs... körde där i går (söndags) ....körde av en av de där spångarna och for ned i vattnet! :) (självklart där det var som djupast)

--> DE ÄR YTTERST SLIPPRIGA !

Tillbaka
Topp