s skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är enkelt att byta själv.
>
> 1500-2000 låter galet dyrt. Vad är det för
> vevparti? Är det specialgrejor kanske?
>
> Lillklingan är bökigast att byta eftersom du då
> måste ta av vevarmen. Men är den inte utsliten
> finns det, som BFS skrev, ingen anledning att byta
> ut den.
Nä nä, han menade att det skulle kosta det för att byta ut tre kedjekransar..Inget vevparti alltså och framför allt inga specialgrejer på en Cresent Edge. Jag kände på mig att han försökte blåsa mig.
Eftersom det bara är dom två yttersta kransarna som är skadade borde det kanske räcka att byta dom då. Det är en djungel med olika kransar. Hur tar jag reda på det jag behöver ha för att kunna beställa dessa två klingor?