Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var så jag hade tänkt. Smidigt o snabbt.Evt köpare betalar med Swish innan provcykling. Swisha tillbaka pengarna om köparen ångrar sig och lämnar cykel åter i samma skick som när den lämnade platsen.
Så skulle jag också göra, men var tydlig med det innan bara. Kan säkert verka "otrevligt" för nån som inte har en tanke på hur lätt det är att sno en hoj genom att bara cykla iväg.Det var så jag hade tänkt. Smidigt o snabbt.
Personligen hade jag aldrig gått med på det. En oärlig säljare kan ju vägra att swisha tillbaka pengarna. Jag tycker inte idén är dålig egentligen, men hade själv valt att köpa en annan cykel (eller hitta någon annan garant gentemot säljaren).Evt köpare betalar med Swish innan provcykling. Swisha tillbaka pengarna om köparen ångrar sig och lämnar cykel åter i samma skick som när den lämnade platsen.
Pundare från Ståkkhålm. Såg namnet annonsera någon stulen cykel på facebook också. Det intressanta är ju att det räcker att spana in profilen på facebook så förstår man att det är "Livets hårda skola" som behöver deg. Jon*s Hall*erg.Det räcker visst inte att ta körkortet i pant längre...
![]()
Fräck bilstöld på Marcus firma – provkörare kom inte tillbaka - P4 Dalarna
En större skåpbil av ett värde på över 100 000 kronor är under torsdagen fortfarande spårlöst borta. Marcus Myrsell som är ägare av bilfirman berättar ...sverigesradio.se
.30-06 och provcykling på en lång raksträcka.