Sambon är med MTB

Sambon är med MTB
> Bruse!Skräm inte bort dom få tjejer som finns
> här!=)

Jag tror inte dessa damer är så lättskrämda! Om så vore, äre inget för mig.

Sambon är med MTB
bruse Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Åh, som på den gamla goda tiden! Får jag dra hem
> dig till min grotta i ditt hår när jag hinner
> ikapp dig? eller ett snöre mellan cykalrna?
>
> --------------------------------------------------

Ehh, no comments!

Sambon är med MTB
the_TnT Skrev:
> String: [insert ugly picture]
>

Tobbe du får ju sätta upp en varningsflagga när du lägger ut sådana hemskheter!

Sambon är med MTB
Pelle Hå Skrev:
> Tobbe du får ju sätta upp en varningsflagga när du
> lägger ut sådana hemskheter!

Vad hade du väntat dig då? Är man så nyfiken att man klickar på en länk där set står string i det sammanhanget får man skylla sig själv ;)

Dessutom postade jag värre stringbilder på mig själv från nyårsfesten 03/04, tror det var i början av '04 *garv*

En stringbild per januari kanske?

Fast den här ovan är från '02. Ska basta med gänget på fredag, så du inte klickar på några bilder den närmaste tiden ;)

Sambon är med MTB
Nu när jag ser resultatet skulle jag ödmjukast vilja be om ursäkt för att jag startade den här tråden.

Borde kanske ha vetat bättre.

/Erik

Sambon är med MTB
Erol:
Vad hade du väntat dig?:)

Fast jag tycker resultatet blev ganska roligt...

För att svara på den ursprunliga frågan har jag lyckats lura ut min sambo några ggr i skogen.
Första gången tänkte jag att vi skulle mjukstarta med en massa grusväg/lättare stigar.

Det blev en ganska lång tur men hon liksom jag tyckte att det var ganska tråkigt att fisa runt på grusvägar...
Vi råkade av en slump in på en ganska teknisk stig och jag blev rädd att hon skulle bli avskräckt. Tvärtom älskade hon den tekniska stigen och tyckte resten var ganska tråkigt.

Därefter har hon följt med ett par ggr till då vi lagt fokus åt lite mer stig än grusväg och då har hon påstått att hon tyckte det var riktig skoj.
Dock har hon inte blivit betuttad i sporten än. Det är inte så att hon tjatar om att man skall ut och cykla tillsammans...

Sambon är med MTB
roxy skrev:

bruse Skrev:
>
> Åh, som på den gamla goda tiden! Får jag dra hem
> dig till min grotta i ditt hår när jag hinner
> ikapp dig? eller ett snöre mellan cykalrna?
>
> --------------------------------------------------

Ehh, no comments!

Roxy förstår du nu vad jag menade med inre egenskaper och kvaliteter?? till skillnad från bruse så lever jag INTE kvar på grottstadiet utan har en mer modern syn på såna här saker!!

Bosse, inte så väldans snabb cyklist just nu men jobbar på det ;-)

Sambon är med MTB
För något år sedan kom min flickvän på idén att vi skulle skaffa en tandem, men kruxet var att hon skulle inte trampa...utan bara åka...

Jag hade nog köpt en tandem till henne idag för att få henne att sluta tänka på bilar!

Till våren ska jag nog ändå lura ut henne på en mysig cykeltur längs älven!

/Erik

Sambon är med MTB
Drifter: varför inte köpa en sådan där cykel de har i Asien...en person eller två kan sitta i ett säte där fram och så sitter du där back och trampar?!
Bilar är livsfarligt. Men tanke på att jag aldrig får köpa mig en BMW X5! Xet tyckte det var en ful bil och köpte en Opel Astra! Kan lova att det spelade ingen roll vilka argument jag hade. Rena rama sken demokratin!

Sambon är med MTB
Roxy: vad sjutton köpte han allt det dära och sedan dumpade du honom? Ack vad en värld kan vara grym!
Men det är klart när Xet fr....fasen mitt ae och a samt o funkar ju inte!! AHHH konspriration!! VIRUS!! FBI ar mig pa sparet! Fasen...snalla ge mig tillbaks de tre sista bokstaverna i alfabetet!! Jag far forsoka losa detta och aterkomma vad som hande...jag kanner mig lite handikappad utan dessa bokstaver!

Sambon är med MTB
Får se vad hon tycker om förslaget=) Jag tror hon vill ha mer hästkrafter än vad jag kan erbjuda=(

Demokrati finns inte i förhållanden! Det kan se ut som att man har ett demokratiskt förhållande och kvinnan kan påstå att alla beslut är demokratiska, men vi kommer alltid vara underordnade kvinnorna, liksom vi kommer att vara underordnade köplusten av nya häftiga cykelprylar! De gör som dem själv vill...vi kan bara försöka komma med förslag!

/Erik

Sambon är med MTB
ja men inte ens förlagen är något värt de verkar vackla lite men innerst inne är de bestämda de vill bara inte såra en...men sedan gör de som de hade planerat ändå =O)

Men visst är det härligt ibland att vara underställd köplusten...men just nu knäcker den mig =O/

Sambon är med MTB
ja det tyckte jag också...fram tills det slog mig för hur mycket jag hade slängt ut...då fick helt plötsligt Ebbe ångest! =O) Tror jag köpte grejer samt cykeln för 10200kr. Ett kap..faktist...men sedan så vill jag ju så gärna ha Fox kläder också...har man väl kommit in i karusellen så stannar den aldrig =O)

Sambon är med MTB
Jag har tyvärr lagt ut betydligt mer än så på mina cyklar. Min senaste cykel var ett kap, men viss ångest får man, fast det går juh att leva med=) Tänk på vad man skulle ha lagt pengarna på istället! Godis, läsk, hifi, datorer, bensin och annat onödigt.

Får hoppas att flickvännen någon gång i framtiden också hamnar i karusellen=)

/Erik

Sambon är med MTB
hahah då kan ni ligga på kvällen båda två och ha ångest över dagens köp ni gjort och veta att pengarna förs över från erat kontokort till företaget ni handlade av =OD

Sambon är med MTB
Hehe min mamma vill följa med mig ut i skogen någon gång och cykla. Ganska pinsamt. Och har fått med mig min gammla tjej ut i skogen två gånger oxå för den delen. Hon tyckte det var ganska skojj sa hon iaf.
ha det!

Sambon är med MTB
Putte Skrev:
> Hehe min mamma vill följa med mig ut i skogen
> någon gång och cykla.

Grandma(3).jpg

Jag ska ta med farsan ut i skogen någon dag, bara för att han envist hävdar att han skulle klara att cykla FMT när han kan snitta 17 km/h på bilväg :)

Sambon är med MTB
Hej,

min sambo är 100% med på alla galenskaper kring MTB, fullgungare båda två. Hon dock på en bianchi och jag på en Spez. Oftast i Hellas (blå-gröna). Suveren gemensam hobby, garanterad roligare en golf eller annat tjafs -:)) Så sommar semester i Åre (ett par veckor) är inget problem!

Hälsningar,

Pål

Sambon är med MTB
det är konstigt det där. Hade en mycket fin ram som jag sparat för att bygga hoj till tjejen men hon ville inte ha någon hoj så jag sålde ramen och lite andra grejor som jag sparat (grattis mytomspunnen).

Ett halvår ca efter att jag sålt grejorna så börjar hon att prata om att en MTB vore kul så då var det bara att börja leta grejer (tack Markus F). Nu cyklar hon en hel del på sin Kona kula med massa Scott prylar på. Blev två timmar i söndags och blir några timmar i morgon.

Får väl citera Oxr man skal aldrig sälja något det kan vara bra att ha.

Sambon är med MTB
jerka Skrev:
> det är konstigt det där. Hade en mycket fin ram
> som jag sparat för att bygga hoj till tjejen men
> hon ville inte ha någon hoj så jag sålde ramen och
> lite andra grejor som jag sparat (grattis
> mytomspunnen).

MMm, Det kan jag vara glad över!

Tillbaka
Topp