Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Möjligt att det gör, men det är nog bättre att sträcka än knyckla ihop slangen.Gött! Så 29” funkar ej i 27,5?
ja, funkar för mig, och jag har en 24'' i mitt 26'' trainer hjul....
edit. 27.5 funkar i 29 alltså
Jag tror det går men knöligt att få in utan att skada slangen.Hade inte tänkt på det!
Om 27.5" också passar i 26", som skiljer sig bara 26 mm i diameter, kan jag går från 3 slangar till 1.
Har nog två sådana. Står det på dom att det är sv19?Schwalbes SV19 passar utmärkt till både 27,5 och 29.
Ja det är kanske sant. Köpte mig en ryggsäck för cykling så har ju inte platsbrist direkt...Att bara ha med en slang känns lite riskabelt om ni kör långa pass och dessutom är två personer som ska dela. Två slangar vore nog bra utifall ni skulle råka cykla över samma vassa sten (eller annat vasst).
Att bara ha med en slang känns lite riskabelt om ni kör långa pass och dessutom är två personer som ska dela. Två slangar vore nog bra utifall ni skulle råka cykla över samma vassa sten (eller annat vasst).
Ja det brukar så märkt No19 på slangen utöver själva storleken.Har nog två sådana. Står det på dom att det är sv19?
Att bara ha med en slang känns lite riskabelt om ni kör långa pass och dessutom är två personer som ska dela. Två slangar vore nog bra utifall ni skulle råka cykla över samma vassa sten (eller annat vasst).
Kanske intressant och se vad andra har med sig ut?
själv har jag:
2 slangar
3 däckjärn
2 co2 patroner med ventil
Slanglöst reparationskit
Mini pump
kanske låter mycket men det är ganska lätta prylar.
Bacon = tubeless reparations kitIngen bacon/salami och tubeless vätska? Dom är de enda två saker jag behöver ofta (jag verkar alltid får punka när min vätska har torkat ut efter precis 6 månader, men kanske får jag punkor på varje tur).
OneUp EDC som innehåller
EDC minitool, några strips, EDC tången, kedjelås, bacon, 1 spd-skruv i styrröret. Pumpen innehåller co2munstycke och patron,
Slang med inrullat växelöra med en EDC-strap på ramen.
Beroende på cykel har jag med övre länken på bakväxeln med. Är vädret som nu så tar jag med en vindjacka jag drar med en EDC-strap på ramen.
Våga vägra ryggsäck.
är bara så dyr. Sedan behövs deras verktyg för att gänga styröret.
är bara så dyr. Sedan behövs deras verktyg för att gänga styröret.
Dom brukar funka dåligt med dropper. Men inte kikat runt så mycket. Kanske finns anpassade modeller.Man behöver inte krångla till det. Allt jag behöver ryms i en liten sadelväska ?
Är bra sugen på en. Men känns som jag vill ha med en pump oavsett.Tyckte inte det var många kronor för smidigheten man får.
Man kan köpa deras stam med.
Dom brukar funka dåligt med dropper. Men inte kikat runt så mycket. Kanske finns anpassade modeller.
Är bra sugen på en. Men känns som jag vill ha med en pump oavsett.
måste kan dra fraser slangen på ramen kan man ju dra fast ett verktyg och resten av prylarna på samma gång.
Sant. Kikade just runt på ”tool pouch”. En smidig sådan fylld med det kritiska och man kommer ganska långt. Kanske dra en påse över så blir det inte blött heller.Beror på ramdesign var och hur mycket det får plats och sitter bäst. Trek och Specialized är man klart lite avis på med deras luckor.