Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
rayDreamer sa:Det är ju bedrövligt illa på stigarna just nu!!!
MickeMud sa:Någon som känner till området och banorna alternativt har bra gps.
Tänket ta mig dit och reka lite Lördag 21/4 eller Söndag 22/4 vilket som passar bäst.
Johanml sa:Var och provcyklade igår eftermiddag
Fint jobb med banorna, välutnyttjade höjdmeter! Väldigt fin skog för cykling.
MickeMud sa:Någon som känner till området och banorna alternativt har bra gps.
Tänket ta mig dit och reka lite Lördag 21/4 eller Söndag 22/4 vilket som passar bäst.
Det är ett rätt litet område där stigarna är relativt lättfunna. Jag körde med telefonen som vägledare igår och det gick smärtfritt sånär som på att starten till ss5 var svårfunnen.
/Johan
Blir nog Hellas faktiskt!MickeMud sa:Låter bra, spännande med bonus sträcka ?
Hoppas fortfarande att fler vill testa i helgen och skriver här.
?
Califen sa:Hej. Fått förhinder och kränger därför min plats till den som önskar köra. PM till mig för ändring av namn å Swish.
jensclaudius sa:Jag har fått förhinder och kan tyvärr inte komma. Så jag ställer min plats till förfogande.
NickeNo sa:Hej! Har knäckt ett par revben förra veckan så jag får inse att jag inte heller kommer kunna köra.
Dempa sa:Är det alltså race-start vid 12.00, så man får sköta träning själv innan dess?
Semlans mor sa:När är lämplig tid att dyka upp för att reka lite innan racestart, 10-tiden?
Karin_P sa:Tja, är det någon från de norra delarna av stan jag kan tigga skjuts med?
Det är lite på gränsen för långt för att veva dit cyklandes tyckte jag. Jag finns i Solna men kan ta mig någon lämplig stans för upplockning.
Semlans mor sa:Jag åker från Kungsängen & kan plocka upp dig på lämpligt ställe längs E4:an
Semlans mor sa:Jag åker från Kungsängen & kan plocka upp dig på lämpligt ställe längs E4:an