Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det fanns två versioner i våras när jag köpte mina. Jag köpte den nya, lite tyngre versionen. På mina 22.5 id fälgar blev de anorektiska 49mm. Och vägde 100g över angiven vikt.Thunderburt 27,5 2,1.
Är det någon som kan ge lite fler upplysningar om verklig bredd. I den här gamla tråden varierar uppgifterna mellan 47 och 54 mm.
För mig låter det positivt, bortsett viktökningen förstås. Tänkte ha dem på bockstyrecykel där utrymmet är begränsat. Har i21-fälgar, så det bör fungera då. Är den tyngre versionen den som kallas snakeskin?Det fanns två versioner i våras när jag köpte mina. Jag köpte den nya, lite tyngre versionen. På mina 22.5 id fälgar blev de anorektiska 49mm. Och vägde 100g över angiven vikt.
Evo, super ground, TLE, Addix speed.För mig låter det positivt, bortsett viktökningen förstås. Tänkte ha dem på bockstyrecykel där utrymmet är begränsat. Har i21-fälgar, så det bör fungera då. Är den tyngre versionen den som kallas snakeskin?