Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja en medium blir för liten. Tom en XL är lite väl kort om jag hittat rätt geo-tabell.
Ok tack, jag är ingen van mountainbikare...vad är det som blir ”fel” på en medium?Hur mycket helstel fatbike har du cyklat Raggamuffin?
Kör man helstelt vill man inte ha för långt till styret (tycker jag).
Medium är för liten. Jag hade rekommenderat Large i detta fall om den har originalgaffel.
Sedan ska man veta att storleksrekommendationer bara är en rekommendation och inte behöver stämma med personlig uppfattning.
Ok tack, jag är ingen van mountainbikare...vad är det som blir ”fel” på en medium?
Hur mycket helstel fatbike har du cyklat Raggamuffin?
Kör man helstelt vill man inte ha för långt till styret (tycker jag).
Medium är för liten. Jag hade rekommenderat Large i detta fall om den har originalgaffel.
Sedan ska man veta att storleksrekommendationer bara är en rekommendation och inte behöver stämma med personlig uppfattning.
Lås för vad? Ska du ställa den utanför ica? Då hjälper inga lås :(Har köpt en L nu, passar perfekt ?
Någon som kan rekommendera ett lås till den?
Låset ska motverka stöld ?Lås för vad? Ska du ställa den utanför ica? Då hjälper inga lås :(
Då har du svaret där. Köp valfritt lås som behöver vinkelslip för att knäckas.Låset ska motverka stöld ?
Handlar på Coop, vet inte var du bor men i min stad baxar inte folk cyklar med vinkelslip dagtid...
Vad säger ni om däcktryck, vad rekommenderas att pumpa i när man ska köra asfalt?
Har slang, men det blir väl samma tryck med som utan?1 - 1,2 bar brukar jag ha i mina slanglöst JumboJim 4,8 när jag ska åka några mil asfalt.
Vart hittar jag min stulna Big Jon (år 2021) helsvart blev stulen i Göteborg/ Guldheden. Hade tom ett kättinglås på denÄr 189cm lång, har hittat en begad big John i storlek medium enligt storlekstabellen funkar den till 188cm..jag är 188,5cm korta ben lång rygg..blir en medium för liten?
Vart hittar jag min stulna Big Jon (år 2021)Är 189cm lång, har hittat en begad big John i storlek medium enligt storlekstabellen funkar den till 188cm..jag är 188,5cm korta ben lång rygg..blir en medium för liten?
Vart hittar jag min stulna Big Jon (år 2021)
Blev stulen i Göteborg / Guldheden
Han säger att hans är grön