Scott spark 900 rc team tubeless?

Kanglou

Ny medlem
Hej fick min scott spark 900 team och en liten fundering ni som har den redan. Vad jag förstår så ska den komma med gucka i hjulen fån fabrik? Jag såg att det fanns lite vitt på fälgen så jag antar att detta stämmer någon dom kan bekräfta detta? En till liten fundering så såg jag på youtube när man gjorde en un boxning på hojen och då satt det en jäkligt Nice flaskhållare med inbyggd grej under just flaskhållaren där man slidade ut en insexnyckelsats? Denna fanns inte med nu är det något som man köper separat och var hittar man den? Annars första intrycket NANO hoj känns så fruktansvärt Nice ?

Var det verkligen ett scott ställ du sett då? Låter som ett specialized zee II ställ med deras verktyg under. I övrigt kommer mig veterligen väldigt då hojar med flaskställ orginal. Sen att butikerna kan bjuda på det är en annan femma. Men sällan från själva tillverkaren.

Bilagor

• 18C31D03-70E3-4977-A05A-ABA1A40C7496.jpeg
    18C31D03-70E3-4977-A05A-ABA1A40C7496.jpeg
    17.2 KB · Besök: 27
Spola till 8:20 men det är nog som pnkcow säger det är syncros matchbox. Dock så får man intrycket att den ska följa med då detta är en unboxing? Men någon som vet någon i Sverige som säljer den? Tycker den verkar smidig..

Senast ändrad:
Ok tack för infon på flaskhållaren. Någon som kan bekräfta om det är gucka i hjulen från fabrik eller slang? Det känns som att det är gucka med tanke på ett det fanns spår av intorkad gucka på fälgen

Senast ändrad:
Den levereras med slang men fälgen är förberedd för att köra slanglöst. Du behöver nya ventiler och gucka sen är det bara att köra.

Ok, blir lite fundersam jag får helt enkelt släppa ur luften och kolla. Får man inte med ventiler för TB ? Fick inget med nu vad jag kunde se.

Går att klippa från slangarna, gjorde jag första månaden tills ventilen slutligen gick genom och då hade jag köpt riktiga ventiler.

Titta även på denna. Jag kör Oneup EDC-tool i styrröret och sådant flaskställ som Jensen länkade. Det flaskställ som jag är mest nöjd över. Lättåtkomlig och håller flaskor bra.

Tillbaka
Topp