Scott spark 950 eller Canyon nerve 7.9

Gött snack.. Beställningen är iaf gjord på Nerven. Nu väntar jag som ett litet barn på julafton!

Jag behöver spd pjuck. Har ni tips på några goa? Får man det man betalar för eller är det efter hur vinna och krokiga fötter man har?

ja räkna med att det kan ta lite extra tid när UPS är inblandade, skulle fått kärringens nerve i torsdags men dom slarvade bort den i Västerås (10 mil från mej) så nu finns det inge preleminärt datum längre, duktig dom är....................

...ja, en gång ringde de till mig för de inte hittade till min adress!! Öhh... vad f----n, skaffa en GPS, eller iaf en karta. Det är som lotteri varje gång man har med UPS att göra. Men tyvärr går det ju ibland inte å välja nåt annat. Man får se till bara att boka till jobbet eller nåt där det iaf är någon hemma :) (men jag tycker det ibland inte framgår att de skickar med UPS, kanske för att de inte vågar skriva det)

Hmm, jag beställde i måndags och om inte arslena på ups hade slarvat bort hojen så skulle jag ha fått den i torsdags, har du kollat så betalningen har gått iväg?? beställde ju en för 2 veckor sen på en onsdags kväll och den var hemma hos mej på måndagen, dock så skickade jag tillbaka den med ups budet direkt för färgen föll inte hustrun i smaken

Fool - har samma problem. Beställde en Spectral AL 9.0 SL den 25:e, pratade med Tyskland igår då det står leverans v.36. Först kom jag till en förvirrad Tyska som sa att hon skulle prata med sin kollega, sen hörde jag aldrig av henne igen. Hos insisterade på att den skulle skickas v.38 (grr). Men sen ringde jag upp en annan betydligt trevligare Tysk representant som visst sa att den skulle skickas v.36, men kunde bli idag, imorgon eller t.om. på lördag *aaaghg*, väntan är olidlig! Så den lär nog tidigast dyka upp nästa vecka tyvärr :(

Inga pengar dragna, eller ytterligare besked har kommit via e-post heller..

// Mike

Senast ändrad:
Hmm känns bra just nu å vara ägare till en scott spark.. som jag köpte i en butik som låg ett par km från där jag bor.. å jag fick den dagen efter jag var där å sa att jag ville ha den.. å servicen som är på livstid.. som jag nyttjar till max.. inte alls påpekande på något i denna tråd ;)

Tjena michael föressten :) Jocke Wangler

Hehe,

Tjena Jocke. Fast du vet - även om du kör ifrån mig. Så har du en snygg hoj i arselet (snart i alla fall) :D

Nää, skämt o sido. Jävligt surt när man inte vill något annat än att komma ut och käka stock,sten och stig och grejerna är fördröjda.. Men men, så länge bettan är ihopskruvad ok och funkar bra så är det väl värt väntan. Varför sålde jag Cuben så snabbt :(

Tillbaka
Topp