Semester! Semester! Semester!

*micke*

Aktiv medlem
Nu är det nära! Semester! Semester! Semester! :-)

En halv dag att ta sig igenom och sen hem och börja packa och fixa iordning hojarna för Åre :-D

När jag går hem på måndag morgon har jag 5 (FEM) veckors semester, förmodligen med hur bra väder som helst!!
Är det solsken tar man en tur med MTB:n, regnar det så tar jag en tur med MTB:n.

Hahaha, värmen är beställd till i eftermiddag och som det ser ut så kommer den. 23 grader varmt och strålande solsken här uppe i Piteå just nu :-D

LasseN: 5 veckors mjölksyranirvana väntar mig med! Undra om batterierna är slut, klockan går såååå låååångsamt? ;-)

Den bästa biten är att jag har 4 veckor nu och ändå 4 veckor till kvar att ta av :-D

Drygt 2 timmar kvar nu...varav jag kommer att befinna mig på gymmet en timme...

Drygt fyra timmar kvar för min del. Nedräkning. Hade hoppats på studiebesök till Hägerstensdirten på eftermiddagen men det sprack. Får bli chefens rabarberpaj istället.

4 h kvar även här. Hem och äta taccos och sedan rengöra hojjen. Bästa stunden är ikväll när man vet att inget är förbrukat, allt är kvar, enorm. Sol och värmegrader kommer att dominera under denna period och mycket mtb och kajakpaddling kommer det bli uppe i stugan. Ha en underbar sommar alla!!!!! Kanske vi ses på Långa lugnet om 3 veckor....

Även en annan har ca 4 h kvar tills semestern börjar och då blir jag borta från knegandet i 3 veckor. MTB, segling och allmänt slappande står på programmet. Ev avslutar jag semestern med att springa EM-loppet (10,5 km) som går här i Göteborg den 8 Augusti.

/Johan

Ahahahahahaaaaaaaaa!

I'm outta here!

Som jag skrivit i mitt "Out of office autoreply" i mailen: "Jag återkommer 16/8. Kanske." :-)

Det kommer att bli bra väder för er eftersom jag jobbar hela sommaren (för det är väl då det är bra väder och skitväder när man är ledig :-). Det är tur man offrar sig, men man får tänka på alla pengar som kan gå till cykeln sen. När ska vi börja nedräkningen till lönen hehe ;-)
Ha en bra semester ni som har det, och ni som ska till Åre kan väl förvarna skutan att jag kommer (men jag vet inte när....)

MVH Micke

Tillbaka
Topp