Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jensen sa:Undrar om det ändras på 2.0 nu när de byter ut hela den nedre delen av dämparen. Eller vad som ändras
HöK sa:Det för Lefty 2.0 passar bara lefty 2.0.
Maila Cannondale-Parts och fråga. Bifoga en bild på gaffeln så det inte blir några missförstånd angående modell.
poqa sa:HöK sa:Det för Lefty 2.0 passar bara lefty 2.0.
Maila Cannondale-Parts och fråga. Bifoga en bild på gaffeln så det inte blir några missförstånd angående modell.
Då gör jag så. Tack
skier sa:Jensen sa:Undrar om det ändras på 2.0 nu när de byter ut hela den nedre delen av dämparen. Eller vad som ändras
Det är bara två elastomerer som byts mot en stålfjäder för att få en bättre funktion på solo air och mindre stiction. Dämpningen sitter i en cartridge som inte påverkas.
poqa sa:Nu har jag fått svar från Cannondalestore.
Till min Lefty carbon XLR från 2011, så verkar det som att jag behöver följande saker för att göra en full service.
SuperCastletool Fatty Lefty Product no.: KH031/ 41.00 €
Tool Headshoktopcap Lefty XLR Product no.: HDTLXLR 11.00 €
Tool Oil Cap Fatty Lefty Product no.: KH004 39.00 €
Shaft Clamp Fatty Lefty Product no.: HDTL187/ 29.00 €
XLR BLEED TOOL Product no.: KH090/ 9.00 €
Oilseal assembly tool Fatty, Lefty new Product no.: HDTL168 16.00 €
Sealkit Lefty Max PBR Speed Solo Air und Lefty Ultra Product no.: KH042/ 35.00 €
Motorex Racing Fork Oil Product no.: MOR-05 (W: 5) 18.90 €
poqa sa:Ja, första servicen verkar jag ju inte gå plus på direkt :)
Men jag behöver inte köpa "Tool Headshoktopcap" och oljan borde ju räcka till flera serviceomgångar.
Packningarna vet jag inte om de behöver bytas heller, men det är väl lika bra att köpa hem en uppsättning kanske.
Sprängskiss pdf med art nr är ju bra ha https://www.cannondale-parts.de/Web...60/3885/E3BC/C0A8/2BBC/4587/Lefty_2.0.all.pdfKör lite trådarkeologi.
Nån som lyckats hitta manual för att plocka isär en Lefty 2.0 själv?