SiR 2008?

SiR 2008?
Jag förstår Mattias till 100 % om det inte blir av. Det är jobbigt att arrangera. Det är så mycket runt om som deltagarna inte vet om och ser. Tävlingen och arrangemanget pågår ju i huvudet hela tiden. Till slut orkar man inte.

Själv så kommer jag att cykla där på försommaren...och njuta av att det vackra.

SiR 2008?
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Hemsidan säger ju bara "hacked by Th3 Owl",
> vilket inte säger mig nåt:)

Det säger mig att crystone har pissig säkerhet när de inte klarar av att hålla några få sidor online utan att de hackas.

Budskapet för 2008 kommer gå ut i ett pressmeddelande om ett par dagar, samtidigt som vi gör om siten (och flyttar från sållet crystone).

Vad det hela går ut på är att vi lägger Sömnlös i malpåse.

För att arrangera ett 24 timmarslopp krävs:
1. en markägare som vill samarbeta
2. en lokalägare som vill upplåta lokalerna
3. sponsorer
4. en organisation med tillräkligt mycket folk.

4:an har vi inte. 3:an är inget problem, 2:an har alltid varit ett problem där och 1:an kostar pengar.

Det svåraste i den här ekvationen är alltså att ha en organisation med tillräckligt mycket folk som kan arbeta engagerat under en längre tid. Det är där det faller och det är därför vi lägger det i malpåse.

Är det någon som är intresserad att ta upp konceptet så är det bara att kontakta mig.

SiR 2008?
Tack för de lopp som varit, Mattias! Jag kommer lägga SiR till de där legendariska turerna som man berättar för barnbarnen sen. Solo i SiR är helt klart i klass med lejonjakt.

SiR 2008?
Haller med oxr! Tack for de lopp som varit. Korde visserligen bara en gang, och da i fegklassen 4-manna, men æven det var ett minne for livet!

PS.
Ville, har man problem med ændan brukar man ha svart att gora den sa kallade nummer 2.
DS.

Senast redigerad av en moderator:
SiR 2008?
Ville: Det som är svårast är att hitta engagerade personer som kan tänka sig att jobba hårt för att säkra arrangemanget. Allt annat går att lösa (till och med dusch och cykeltvätt i Rudan).

SiR 2008?
Mr Handley skrev:
> Ville: Det som är svårast är att hitta
> engagerade personer som kan tänka sig att jobba
> hårt för att säkra arrangemanget. Allt annat
> går att lösa (till och med dusch och cykeltvätt
> i Rudan).

Nja, jag är ju inte en sånsom tror man kan köpa allt för pengar. Men jag tror att med "rätt" summa pengar så kan jag nog hitta engagerade personer...;)

Men jag fånar mig bara som vanlgit..synd att ni inte kör något mer.Jag har ju faktiskt funderat till och från att ställa upp. Inte ofta jag funderar på att ställa upp i tävlingar:)

SiR 2008?
Nu blir Klonen besviken. 2006 sa han att han skulle ställa upp när han blev tillräckligt stor. Så Mattias, du har nu förstört en ungdoms lysande framtid! ;~)

SiR 2008?
bigmollo skrev:
> Fan vad trist. Hade en tanke om att köra solo i
> år. Hoppas ni får igång det senare.
> Tack för de gångerna jag hann köra i alla fall.
>
> /J

HAHAHAHA...det var fan det sämsta.

FAN, jag tänkte oxå köra. tänkte vinna solo på bakhjulet i år faktistk..synd. Nu kanjag ju inte det.

Du är för tjock..det vet du!!

P-D

SiR 2008?
Vi hade ett vinnande koncept 2005 som hette BiR och gick ut på att vi travade runt stigen och hejade lite sporadiskt, drack sedan sprit halva natten och återvände till sluttimmarna komplett bakis och fortsatte med hejandet. Det verkar tyvärr som om även detta faller med SiR och det är ju också synd.

SiR 2008?
EnPeter skrev:
> Tyvärr är ju SiR-08 inställt.
>
> Varför inte köra Nordic24 istället?
>
> http://hmtbk.dk/24t/
>
> I så fall är det dags att anmäla sig omgående.
> Om någon vecka eller så så är alla platser
> slutsålda...

För långt bort

Tillbaka
Topp