Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inte köpt den ännu, utan på fredag men tänkte beställa skor nu innan :)Ta en bild på pedalen…
SER UT som SPD-SL såhär på håll…
Har inte köpt den ännu, utan på fredag men tänkte beställa skor nu innan :)
Ägaren visste inte helt hundra då den inte har använt cykelskor. Får helt enkelt ta den till en butik när jag har ledigt och höra där. Tack för svar alla alla fall.Fråga säljaren?
Ägaren visste inte helt hundra då den inte har använt cykelskor. Får helt enkelt ta den till en butik när jag har ledigt och höra där. Tack för svar alla alla fall.
Snarare 25 år, vilket ju är mer än 15 år.Kan inget om modellen men ser ut att vara väldigt gammal. Säger någon cykeln är >15år skulle jag tro dom....
Urgh. Får avvakta med cykel köpet ett tag till då. Var svårt att hitta info om cykeln.Snarare 25 år, vilket ju är mer än 15 år.
Mjo. Vet inte riktigt när man övergav stålfälgar på LVG cyklar men var Läääänge sedan...Snarare 25 år, vilket ju är mer än 15 år.
Ser ut som en hållare för Thule cykelvagn, Chariot.Vad är det som hänger på hjulaxeln på vä sida bak?
Hittade cykeln på marketplace. Är Campa i övrigt, så det är nog det på pedalerna oxå.
Dock ska det ju vara en exklusiv modell för det priset, och det är det väl inte?
Blir inget köp av cykeln, avvaktar ett tag till. Min budget ligger på runt 8 tusen just nu. Bör. kunna hitta något nyare men det kliar i fingrarna då jag vill ha en cykel nu :Pom du köper cykeln så köp nya pedaler också. Det där ser ut som Look eller Campas tidigare pedaler och då blir det svårare att hitta passande klossar
Kolla köp och sälj på happy? Mesta går att pruta på.Blir inget köp av cykeln, avvaktar ett tag till. Min budget ligger på runt 8 tusen just nu. Bör. kunna hitta något nyare men det kliar i fingrarna då jag vill ha en cykel nu :P
Ja det är inget direkt *fel* på Bianchin, förutom priset då.Blir inget köp av cykeln, avvaktar ett tag till. Min budget ligger på runt 8 tusen just nu. Bör. kunna hitta något nyare men det kliar i fingrarna då jag vill ha en cykel nu :P