Slaglängd och kul i skogen

soderblom: Jo den får ersätta 4x-hojpan, mest för att testa. Jag fick den till den sortens pris där man inte kan säga nej.

TK: Man (jag) vill ha kortare kedjestag för att man kan ha kortare kedjestag (med mindre hjul).

marran sa:
soderblom: Jo den får ersätta 4x-hojpan, mest för att testa. Jag fick den till den sortens pris där man inte kan säga nej.

Byggtråd, bitte! Har själv funderat på några dirt- eller 4X-cyklar med 100mm bak som lekhoj, men inser att det inte är optimalt eftersom jag egentligen vill ha något som funkar till långa stigfinnar- och fikaturer på sörländska stigar.

soderblom sa:
marran sa:

Byggtråd, bitte! Har själv funderat på några dirt- eller 4X-cyklar med 100mm bak som lekhoj, men inser att det inte är optimalt eftersom jag egentligen vill ha något som funkar till långa stigfinnar- och fikaturer på sörländska stigar.

Vi får se om jag ids, eller om jag bara pangar upp en färdigbild som vanligt. Jag suktade länge efter en Enduro SX, den såg sjukt smaskig ut. 4x- eller slopestylehojar är sällan optimala, det tycker jag är en del av charmen, fast kanske inte just till stigfinnartur

Tillbaka
Topp