Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det står ju, Slätta damm.Hur var det nu igen - om det inte står något är det Jakobsberg som menas?
Det står ju, Slätta damm.
Ökar inte risken att de körs sönder då?Jag har inte varit vid slätta damm och cyklat på ungefär 10 månader förens idag och jäklar va många nya roliga stigar det uppkommit sedan dess :). Dessutom, inga sönderkörda stigar som i Änggården. Rekommenderas starkt att åka dit å köra!
Ökar inte risken att de körs sönder då?
Ligger dock ingen cykelaffär/kedja där iaf. :-)
Eller varför inte damm? Applicerbart på ännu fler ställen i landet.Slätta. Falun alltså?
Som regelbunden besökare skulle jag nog inte säga att antalet stigar egentligen har ökat specially mycket de senaste 10 månaderna. Kanske e fler som blivit upplagda i div appar, men de mesta har funnits där sedan tidigare.
Kul att du gillade dem :) Jag har varit där med spaden och krattan lite på senaste som tillfälligt cykellös. Stigarna skulle må bra av lite mer cykeltrafik!Jag hittade iallafall en ny dragning från mitten av southern quest och en ny riktigt fin dragning längre ner från sq och ner till dammen. Grymt fina med massa loam, features och annat :) såg också att branten ner till fiket såg mer markerad/körd ut + massa annat skoj.
Kul att du gillade dem :) Jag har varit där med spaden och krattan lite på senaste som tillfälligt cykellös. Stigarna skulle må bra av lite mer cykeltrafik!
Intressant! Var parkerar man bäst om man kommer från fastlandet? Bor nära änggårdsbergen men de stigarna verkar behöva lite tid att läka :(
Finns gds-tvätt i närheten?
Jag vet inte riktigt vilken stig du menar.. Kan du göra en approx markering på trailforks och posta?ja precis så tänker jag också för att de inte ska växa igen. Jag fann också en orörd stig som börjar precis vid klipphällarna på kan de vara slutet av grävlingen (?) så man kommer ner på den breda gruvsvägen ”gunnetorpsmosse”, avslutas med att rulla på ett långt gammalt träd ner till grusvägen om man vill. Den stigen e brant,trixig och rätt så teknisk, skulle också må gott av att bli använd.
Är du en sån som gör stigen lättare när det är för svårt, som vi andra svär över har tagit bort det roliga? ;-)Ja de e i stort sett helt orört. Sektionen på bilderna har jag bara flyttat/lagt till ett par stenar för att plana ut för att göra de körbart.
Är du en sån som gör stigen lättare när det är för svårt, som vi andra svär över har tagit bort det roliga? ;-)
Det gäller att ha en jäkla känsla för vad som faktiskt är en förbättring dock. Det finns stigar som blivit tillrättalagda så att de nästan tappat charmen senaste åren. Av någon som tänkt precis som du.haha nä, men denna sektionen var lite väl jävlig med några lömska stenar uppstickande precis på fel ställe som man annars skulle gått över styret på.
Det gäller att ha en jäkla känsla för vad som faktiskt är en förbättring dock. Det finns stigar som blivit tillrättalagda så att de nästan tappat charmen senaste åren. Av någon som tänkt precis som du.
Var längesen man var i Hisingsparken nu. Hur var föret efter allt regn förra veckan?
Nya grejer på SQ låter trevligt, sist jag körde den tyckte jag mest den försvann ut i ingenstans. :-)
Jag har ingen aning om din känsla eller nivå. Jag påstår inte heller att jag skulle vara bättre på något sätt. Jag kan vara konstatera att det tankesättet inte alltid lett till bra resultat. Men om där inte faktiskt är någon stig idag så är den väl din att forma.Vad snackar du om? Vad vet du om min känsla och vad säger att du e bättre på det än mig? Det handlar ju inte ens om en välanvänd stig utan något jag själv hittat som inte ens är stig utan bara vad som kan bli det utan att blanda in något från spade till grävmaskin.
Jag har ingen aning om din känsla eller nivå. Jag påstår inte heller att jag skulle vara bättre på något sätt. Jag kan vara konstatera att det tankesättet inte alltid lett till bra resultat. Men om där inte faktiskt är någon stig idag så är den väl din att forma.
Högst tveksamt men nu valde jag att bara se det som cyklist. Inte gå all-in-moraltant.Får man flyta sten på mark som inte är din?
Högst tveksamt men nu valde jag att bara se det som cyklist. Inte gå all-in-moraltant.
Jag förstod det, men frågade för att förstår lagen, inte som all-in-moraltant. Och också för att jag föredrar orörda stig, bara nedsliten av däck och skor.
helt rätt! Det skall såklart understrykas för min egen del att det aldrig används verktyg etc eller något får förstöras. Någon sten om några kilos vikt bör ingen ta på så stort allvar iallafall.
Får man flyta sten på mark som inte är din?
Det beror ju helt på hur du beter dig när du passerar.Kan man dra ett grusvarv i Hisingsparken utan att väcka anstöt hos fotgängarna?