smutt ställ och billigt.

pennan

Aktiv medlem
smutt ställ och billigt.

någon som köpt?
eller för bra för att vara sant?

dyker upp i mitt fb flöde titt som tätt.

smutt ställ och billigt.
Vad tror du själv?

Har du beställt något från den sidan innan? Den ser förtroendeingivande ut, tycker jag ? Skriver inte ut i vilket land de finns eller vilket bolag som ligger bakom.

Produktbilderna är Thules, på vissa ställen har de missat att ta bort loggan.
30 dollar för en produkt som kostar typ 8000:- (om det nu är en kopia av Easy Fold XT)
8 dollar frakt för en så skrymmande produkt?
Om det nu är en Thulekopia för 30 dollar så är den med all sannolikhet ändå inte gjord för svensk/eu krok och el då de anger "1-1 1/4 receiver" vilket är den amerikanska benämningen så vitt jag vet.

Men för 38 dollar inkl. frakt är det väl bara att chansa eller? ? Skall bli intressant att höra vad som dyker upp.

Senast ändrad:
smutt ställ och billigt.
Vad tror du själv?

Har du beställt något från den sidan innan? Den ser förtroendeingivande ut, tycker jag ? Skriver inte ut i vilket land de finns eller vilket bolag som ligger bakom.

Produktbilderna är Thules, på vissa ställen har de missat att ta bort loggan.
30 dollar för en produkt som kostar typ 8000:- (om det nu är en kopia av Easy Fold XT)
8 dollar frakt för en så skrymmande produkt?
Om det nu är en Thulekopia för 30 dollar så är den med all sannolikhet ändå inte gjord för svensk/eu krok och el då de anger "1-1 1/4 receiver" vilket är den amerikanska benämningen så vitt jag vet.

Men för 38 dollar inkl. frakt är det väl bara att chansa eller? ? Skall bli intressant att höra vad som dyker upp.

Jänkarna brukar bara ha ett fyrkantsrör i bakändan på bilen, där man sen petar in det man behöver.

smutt ställ och billigt.
Jaja vad är väl en bal på slottet...
Fast dom erbjuder iaf betalning via paypal, då får man väl tillbaka pengarna om det är scam?

smutt ställ och billigt.
looks-fine-to-me-memegenerator-net-my-thoughts-about-this-sub-30443464.png

smutt ställ och billigt.
I bästa fall får du hem något som tillverkats under skitförhållanden utav blötjärn, plast och messmör. Mer troligt är dock att du inte får någonting alls.

smutt ställ och billigt.
Det länken visar är Thules amerikanska variant av EasyFold XT rakt av , avsedd för hitchkrok och amerikanska krav, därav inga baklampor eller nummerplåtshållare, och den kostar lite mer på Thules hemsida...
2020-11-20_173651.jpg

Tillbaka
Topp