Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1 dessa e snabbmonterade o tar värsta sprutet kör med dessa själv på htn när de är skitväderAha, "till en vän" ...
SKS har Shockboard och X-Blade. Jag har inte provat den där moderna, men SKS brukar vara bra.
Jag använder olika mudhuggers på alla cyklarna, ser ingen anledning att ta av dem sitter på i skogen på bmxbanan eller pendling spara 300gr , kissa lite.
Fult, cyklar du eller tittar du bakåt på de fula stänkan å tänker det här går inte längre , kör igenom en lerpöl , häst, hund, människobajs inte helt ovanligt här i Stockholmstrakten tyvärr…..
På med stänka ut å njut?Visa bilaga 719763Visa bilaga 719764Visa bilaga 719765Visa bilaga 719767
Överstegrat har jag gjort massor , försöker fortfarande lära mig att cykla på bakhjulet (är det okej när är man är femtio!?) och jag har slagit mig massor men skärmarna är hela ?har du testa överstegra bakåt med dom på? lite sugen på testa mudhugger men har en viss tendens att åka lite för aggresivt på bakhjulet lite då o då![]()