Kolla på TV/DVD/VHS? Cykelfilmer finns.
JPKC skrev:
-------------------------------------------------------
> Körde första trainerpasset igår. Fy fan vad
> tråkigt det är? Körde intervaller så allt var
> över på drygt 45 min men i alla fall. Hua - det
> är ju nästan så att cykelglädjen försvinner.
> Några tips för att dämpa det tråkiga (annat
> än att lyssna på hög musik - hjälper inte för
> mig)?