Snart är det vinter!

Snart är det vinter!
Vad handlar den här tråden om ? fattar ingenting..

Mon Nov 02 2009
Weather for Kampala, Uganda
26°C
Current: Partly Cloudy
Wind: SW at 16 km/h
Humidity: 65%

32°C Tue

25°C Wed

26°C Thu

25°C Fri
 
Snart är det vinter!
Du ser! Det oscillerar mot kallare temperaturer! 7 grader på fyra dagar! Om två veckor är det minusgrader hos er också.
 
Snart är det vinter!
Snart... :-9

100_2452.jpg ht=725

Foto: Leo Cyklist: Ola Plats: Kinnekulle 2009-02-14

/Leo
 
Snart är det vinter!
Körde första trainerpasset igår. Fy fan vad tråkigt det är? Körde intervaller så allt var över på drygt 45 min men i alla fall. Hua - det är ju nästan så att cykelglädjen försvinner. Några tips för att dämpa det tråkiga (annat än att lyssna på hög musik - hjälper inte för mig)?
 
Snart är det vinter!
Kolla på TV/DVD/VHS? Cykelfilmer finns.

JPKC skrev:
-------------------------------------------------------
> Körde första trainerpasset igår. Fy fan vad
> tråkigt det är? Körde intervaller så allt var
> över på drygt 45 min men i alla fall. Hua - det
> är ju nästan så att cykelglädjen försvinner.
> Några tips för att dämpa det tråkiga (annat
> än att lyssna på hög musik - hjälper inte för
> mig)?
 
Tillbaka
Topp