Snygga cykelkläder

• Trådstartare Trådstartare SK
  • Start datum Start datum
Snygga cykelkläder
Jag tycker Trek har lyckats ganska bra med sin damkollektion.
Tyvärr är inte herr-färgerna alls lika fräsiga. Svart och vitt...

Bilagor

• women_129_670.jpg
    women_129_670.jpg
    49.6 KB · Besök: 331
  • CGvsYy-UgAAHBzI.jpg
    CGvsYy-UgAAHBzI.jpg
    33 KB · Besök: 303
  • 10502177_10155263728995273_3459583940807295607_n copy.jpg
    10502177_10155263728995273_3459583940807295607_n copy.jpg
    52.2 KB · Besök: 286
Snygga cykelkläder
Har snurrat två varv runt internet nu utan resultat.
Söker en jersey i pinstripe - likt Batty ovan fast utan Träk då..

Viod faller på sin stora text tyvärr.
Panache har en rätt snygg men inte hittat någon ÅF i eu. Förutom wiggle som inte har just den.

Några tips?

Snygga cykelkläder
Eveningstar sa:

Det är så jag känner inför träningskläder överlag, damkläder kan vara hur fräsiga och coola som helst medans herrsidan är hårt svarta, enfärgade och tråkiga. Tråkigt tycker jag.

Snygga cykelkläder
Slöfock sa:
Eveningstar sa:

Det är så jag känner inför träningskläder överlag, damkläder kan vara hur fräsiga och coola som helst medans herrsidan är hårt svarta, enfärgade och tråkiga. Tråkigt tycker jag.

+1. Speciellt löpartights

Snygga cykelkläder
Akoa sa:
Slöfock sa:
Eveningstar sa:

lite som med alla kläder typ.

Snygga cykelkläder
Raggamuffin sa:
Har snurrat två varv runt internet nu utan resultat.
Söker en jersey i pinstripe - likt Batty ovan fast utan Träk då..

Viod faller på sin stora text tyvärr.
Panache har en rätt snygg men inte hittat någon ÅF i eu. Förutom wiggle som inte har just den.

Några tips?

Pinstripe, men mest svartvitt...

Bilagor

• tmp_15051-s-l4001031191249.jpg
    tmp_15051-s-l4001031191249.jpg
    20.6 KB · Besök: 262
Snygga cykelkläder
Konkret sa:
Akoa sa:
Slöfock sa:
Eveningstar sa:

lite som med alla kläder typ.
Nästan alla. Jag var inne i en Norrönabutik idag. Den var allt annat än svart även på herrväggen..

Snygga cykelkläder
Säga vad man vill om hur Raphas image förändrats av alla memmon, men dom gör fortfarande snyggast kläder i internetklungan. Dom har ofta rea, vilket gör dom hyffsat prisvärda till o från.

Snygga cykelkläder
En kompis köpte en Bianchi han cyklade 10 mil på. Han ville undertiden uteslutande använda kläder från Void och var för något år sedan, när detta begav sig, beredd att åka STHLM-GBG t.o.r. för något VOID-event i götet.

Jag dömer ingen.

Snygga cykelkläder
Lite stor dregelvarning har jag på dessa tröjor från chapeau repektive giordana. Dyrt som saten naturligtvis☹

20190706_203646.jpg

20190706_203811.jpg

Och så har vi hjälmen från dotout...

20190706_203740.jpg

Snygga cykelkläder
Kollade igenom tråden. Gillar ni fortfarande baggy Norröna i gå på rave-nyanser?

Undrar om det finns MTB-kläder med lika tidlös design som typ Merckxs Moltenijersey. Fan, tänk att vara sponsrad av en korvjävel och ändå bli så stilmässigt ikoniserad. Svårt att tänka mig Korvpojkarna eller Risbergs chark lyckas med något liknande.

Hade Molteni funnits idag hade jag inte lagat en enda pastasås utan.

Till ämnet dock, varför måste en stilren jersey kosta 600+. New Line eller vissa av sportaffärsjättarna har ju egna fabrikat som kostar två till tre hundralappar (och ännu billigare på rea ganska ofta), så varför kan de inte göra dem i lite mer clean italiensk design ist för att se ut som Craftkopior?

Snygga cykelkläder
Det dyker ju upp en del rätt cleana grejer från de billig märkena ibland.

Gillar man sobert finns ju rätt slimmadd kläder i mer rimliga färger även till MTB.

Vad gäller ytterligare ett inlägg upp är det bara att konstatera att det är tur att man får ha olika smak ;-)

Snygga cykelkläder
Jag kunde surfa cykeltröjor i timmar (på jobbet) när jag var helt ny, men det känns mindre viktigt nu. Har inga problem att cykla i en gammal T-shirt från Nike (sån där dri fit) om vädret tillåter. Mina Endurashorts till MTB:n är jag dock väldigt nöjd med även om de andas dåligt. Bra bibs är ju också svårt att klara sig utan. Och en vanlig sunkig bomullstee drar kanske ner känslan och inspirationen något. Men ändå, företagen lever så jävla hårt på vår fåfänga.

The things you own end up owning you.

Senast ändrad:
Snygga cykelkläder
Alex Supertramp sa:
Kollade igenom tråden. Gillar ni fortfarande baggy Norröna i gå på rave-nyanser?

Undrar om det finns MTB-kläder med lika tidlös design som typ Merckxs Moltenijersey. Fan, tänk att vara sponsrad av en korvjävel och ändå bli så stilmässigt ikoniserad. Svårt att tänka mig Korvpojkarna eller Risbergs chark lyckas med något liknande.

Till ämnet dock, varför måste en stilren jersey kosta 600+. New Line eller vissa av sportaffärsjättarna har ju egna fabrikat som kostar två till tre hundralappar (och ännu billigare på rea ganska ofta), så varför kan de inte göra dem i lite mer clean italiensk design ist för att se ut som Craftkopior?

Därför jag gillar 7Mesh, extremt stilrent. Men inte billiga, däremot väldigt genomtänkta skurningar, sömmar och design jämfört med typ New Line 300kr funktionströjor ;) Hade billiga funktionströjor varit lika bra som cykeltröjor hade folk inte köpt så mycket cykeltröjor ;)

Snygga cykelkläder
cerro sa:
Alex Supertramp sa:

Därför jag gillar 7Mesh, extremt stilrent. Men inte billiga, däremot väldigt genomtänkta skurningar, sömmar och design jämfört med typ New Line 300kr funktionströjor ;) Hade billiga funktionströjor varit lika bra som cykeltröjor hade folk inte köpt så mycket cykeltröjor ;)
Ser ut att ha dragkedjor på allt? Det känns ju inte så genomtänkt :-P

Snygga cykelkläder
Någon som har koll på Canari? Köpte en sist jag var över i staterna. Sextio dollar, vilket jag unnade mig efter att ha haft ordentlig bonnröta i Atlantic City. Känns lyxig och högkvalitativ, och håller sig fräsch även i sån värme som vi hade härom veckan. (Även om jag cyklar lika bra i min Astraltröja i lycra köpt på Gekås för åttio spänn.)

Snygga cykelkläder
cerro sa:
Alex Supertramp sa:

Du känns ju ganska partisk i frågan också...? ?

Snygga cykelkläder
Det fick bli ett par sådana häringa tröjor till sommarens hojande. Inte årets modeller men det är verkligen skitsamma. Äntligen hittat ett märke som har tröjor som passar mig som är både lång och smal. Och risken finns att det blir fler i någon annan färg bara för att de är så snygga. Och kan man få dem till priset av en hundring styck så...

20200207_220137.jpg

Screenshot_20200118-231542_Google.jpg

Tillbaka
Topp