Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eveningstar sa:Jag tycker Trek har lyckats ganska bra med sin damkollektion.
Tyvärr är inte herr-färgerna alls lika fräsiga. Svart och vitt...
Slöfock sa:Eveningstar sa:Jag tycker Trek har lyckats ganska bra med sin damkollektion.
Det är så jag känner inför träningskläder överlag, damkläder kan vara hur fräsiga och coola som helst medans herrsidan är hårt svarta, enfärgade och tråkiga. Tråkigt tycker jag.
lite som med alla kläder typ.Akoa sa:Slöfock sa:Eveningstar sa:Jag tycker Trek har lyckats ganska bra med sin damkollektion.
Det är så jag känner inför träningskläder överlag, damkläder kan vara hur fräsiga och coola som helst medans herrsidan är hårt svarta, enfärgade och tråkiga. Tråkigt tycker jag.
+1. Speciellt löpartights
Raggamuffin sa:Har snurrat två varv runt internet nu utan resultat.
Söker en jersey i pinstripe - likt Batty ovan fast utan Träk då..
Viod faller på sin stora text tyvärr.
Panache har en rätt snygg men inte hittat någon ÅF i eu. Förutom wiggle som inte har just den.
Några tips?
Nästan alla. Jag var inne i en Norrönabutik idag. Den var allt annat än svart även på herrväggen..Konkret sa:lite som med alla kläder typ.Akoa sa:Slöfock sa:Eveningstar sa:Jag tycker Trek har lyckats ganska bra med sin damkollektion.
+1. Speciellt löpartights
Nellimite sa:Lite annorlunda, beställde innan de fanns i europa, lite små i storleken
https://www.cycologygear.eu
Snacka om tandläkarkläder! ?Skogling sa:
Spacekitty sa:Men dom har ju åtminstone raglan-ärmar.
NickPick sa:Snacka om tandläkarkläder! ?Skogling sa:
Ja, dom är väl inspirerade av kungen av töntmärken.Oskar sa:Det har dykt upp så jävla mycket töntiga cykelklädsmärken i Raphas kölvatten.
Konstigt. Gott kaffe har dom oxå...superdea sa:I Göteborg verkar alla cykla i kläder från Void...
emmer sa:Konstigt. Gott kaffe har dom oxå...superdea sa:I Göteborg verkar alla cykla i kläder från Void...
Skogling sa:Tandläkarkläder? Upplys mig någon.
Alex Supertramp sa:Kollade igenom tråden. Gillar ni fortfarande baggy Norröna i gå på rave-nyanser?
Undrar om det finns MTB-kläder med lika tidlös design som typ Merckxs Moltenijersey. Fan, tänk att vara sponsrad av en korvjävel och ändå bli så stilmässigt ikoniserad. Svårt att tänka mig Korvpojkarna eller Risbergs chark lyckas med något liknande.
Hade Molteni funnits idag hade jag inte lagat en enda pastasås utan.
Till ämnet dock, varför måste en stilren jersey kosta 600+. New Line eller vissa av sportaffärsjättarna har ju egna fabrikat som kostar två till tre hundralappar (och ännu billigare på rea ganska ofta), så varför kan de inte göra dem i lite mer clean italiensk design ist för att se ut som Craftkopior?
Ser ut att ha dragkedjor på allt? Det känns ju inte så genomtänkt :-Pcerro sa:Alex Supertramp sa:Kollade igenom tråden. Gillar ni fortfarande baggy Norröna i gå på rave-nyanser?
Undrar om det finns MTB-kläder med lika tidlös design som typ Merckxs Moltenijersey. Fan, tänk att vara sponsrad av en korvjävel och ändå bli så stilmässigt ikoniserad. Svårt att tänka mig Korvpojkarna eller Risbergs chark lyckas med något liknande.
Till ämnet dock, varför måste en stilren jersey kosta 600+. New Line eller vissa av sportaffärsjättarna har ju egna fabrikat som kostar två till tre hundralappar (och ännu billigare på rea ganska ofta), så varför kan de inte göra dem i lite mer clean italiensk design ist för att se ut som Craftkopior?
Därför jag gillar 7Mesh, extremt stilrent. Men inte billiga, däremot väldigt genomtänkta skurningar, sömmar och design jämfört med typ New Line 300kr funktionströjor ;) Hade billiga funktionströjor varit lika bra som cykeltröjor hade folk inte köpt så mycket cykeltröjor ;)
cerro sa:Alex Supertramp sa:Kollade igenom tråden. Gillar ni fortfarande baggy Norröna i gå på rave-nyanser?
Därför jag gillar 7Mesh, extremt stilrent. Men inte billiga, däremot väldigt genomtänkta skurningar, sömmar och design jämfört med typ New Line 300kr funktionströjor ;) Hade billiga funktionströjor varit lika bra som cykeltröjor hade folk inte köpt så mycket cykeltröjor ;)
Lite bump, men fan så snygg. Kan man trycka upp nya nånstans kanske? :)Efter ett par års uppehåll från cykling och nu dessutom börjat med LVG.
Så måste jag säga att denna tröja är sjukt snygg dock synd att den inte går att få tag på.
Visa bilaga 241475