Snygga kläder med annan färg än svart.

RogSun

Medlem
Hej på er! Vad har ni för tips på bra kläder för landsväg som inte är lika extremt neutrala som det som finns i butiker. Letar runt men landar alltid på samma sidor, så tänkte att ni har något bättre tips.

1726813101577.jpeg

Blå, orange, ljusgrön, magenta tröjor, alltid enfärgade. Svarta bibs såklart. O vita strumpor 😘
Ingen vits att bli plattat under en bil. Man vill gärna synas i trafiken.

Finns mycket färgrant att väja på

Här kan du välja färg som det passar:
...Det är oftast roligare att cykla (långt) i en bra tröja än i en rolig.

Men du kan ju inte köpa vad som helst! https://www.tradeinn.com/bikeinn/sv/hoopoe-lazy-korta-armar-cykeltroja/137536431/p
Denna får du nog spydiga ord för: https://www.tradeinn.com/bikeinn/sv/agu-venture-korta-armar-cykeltroja/140729680/p

Senast ändrad:
Hej på er! Vad har ni för tips på bra kläder för landsväg som inte är lika extremt neutrala som det som finns i butiker. Letar runt men landar alltid på samma sidor, så tänkte att ni har något bättre tips.
Se till att vinna första etappen på girot nästa år så får du en icke-svart tröja.

Senast ändrad:
Jag kanske svär i kyrkan nu men jag köper alla mina cykeltröjor på wish. Jag har aldrig testat en dyr fin cykeltröja men kan inte säga att jag saknar bättre kvalitet. Man får köpa stor storlek bara men annars så har de vart finemang och finns i ganska neutrala färger .

Force är polskt, va? Har något plagg och en superlätt och bra styrstam från Force.
Annars gillar jag Isadore från Tjeckien tror jag. ...De borde slå ihop Tjeckien och Polen, så är det mindre att hålla reda på. :sneaky:

Tillbaka
Topp