snyggt happy!

snyggt happy!
Är det negativt att folk engagerar sig och ger lite konstruktiv kritik? Tvärtom skulle jag kalla tråden för framåtsträvarna och denna för "Vänder kappan efter vinden".

snyggt happy!
När man har som grundinställning att allt nytt är skit & att allt var bättre förr.
Ja då tycker jag faktiskt inte att det känns som särdeles konstuktivt längre.

Men vad vet jag?
Eftersom jag råkar gilla den nya layouten så är jag uppenbarligen en kappvändare :-D

snyggt happy!
Funkar men saknar rubrikerna i trådarna så att gamla gubbar som jag vet vad de svarar på. Med det bruna temat blir jag nog hemtam på ganska kort tid.

snyggt happy!
Det är lite småbuggigt men med brun färg kändes det skönt.

Här är en dump på en grafik som kommer lite snett:

image.png

snyggt happy!
har testat originalfärgtema men tycker det påminner lite väl mycket om en viss sportpub (eller var det fotbollslagsfärger kanske) så jag bytte just till det bruna. Oj vad snyggt!!! just med lite blått också är det ju verkligen assnyggt!

snyggt happy!
Vernersson sa:
Har det blivit kosher ännu att tycka att nya happy är ett lyft, eller är det fortfarande något av en hädelse? ;)

Kappvändarna har nog accepterat det.
Själv gillar jag det skarpt, har t.o.m kört gråa istf brunbeige lite wild and crazy sådär. Men skulle aldrig erkänna det, håller lite låg profil tills jag vet lite mer säkert hur vindarna blåser.

snyggt happy!
Jag tycker det funkar bra här. Minns inte om det var bättre eller sämre förr, utan får väl lita på er som vet bättre.
Vilken sida leder nu? Bra, anus eller admin?

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    112.5 KB · Besök: 15
Tillbaka
Topp