Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arsozath sa:Jag är väldigt imponerad över hur mycket grejer ni får med på cykeln :) Tycker det är bra fullt när jag har packat för långtur, och då har jag varken med tält eller båt...
kais01 sa:hjälper vin mot myggor;) ?
har själv ett glas gammalt vin med socker och diskmedel på diskbänken, lockar fruktflugor effektivt.
men hur är det med myggen, behöver man blanda i blod eller..?
Bikzz sa:Whoa, Qul det här !
Bifogar lite bilder från några egna BikeRafting-turer, very-very coolt ! Testat lite nya prylar & packning osv oxå! SuperNajs att paddla runt på fina ställen, och sen ha med cykeln så att man enkelt kan omgruppera, eller kombinera med touring ....
Kommer att bli många fler häftiga BikeRafting-turer i framtiden .. !! Skulle vara qul att testa lite forsar oxå !
Och tur att man inte har en sån där tung & klumpig fattie .... :)
.
kais01 sa:hallå yonna, vad är det man hör om fixie eller singlespeed? är det haveri eller på kul??
kul utmaning och träning är det ju:) men om man kör länge och inte aktat sig i uppförsluten kan det också vara ett bra sätt att få bestående problem från knäna..
TorakP sa:Leffe. Hört något från henne har jeg ej sen 8 dagar. Svara ikke på mess, whatsapp, telegram som hon brukar göra ....
Ren galning, Yonna og fixed fattie! Cykla gröna bandet på en fatbike med en uppblåsbar båt, ensam i fjällen ...
kais01 sa:härnäst bör du köpa en stormtändare..
leffe81 sa:Hej Yonna ! Var är Du ?? Skickade PM till dig ! Vill bjuda på Krumbumballe https://happyride.se/forum/read.php/1/3380342/3380342#msg-3380342 ;-)
Sjukt kul tråd ! Stort tack för dina bilder, berättelser o inspiration, härligt att läsa. Älskar din humor o beundrar din drivkraft.
Blir sugen på en fettie och packraft :-)
/Leffe
Bilden visar c:a 30 ställen men i verkligheten är det många fler bränder än så, ändras hela tiden!Yonna sa:Oj, det är mycket .. vad hemskt
Skrev att vi behöver inte fler bränder. Men vi behöver även dig Yonna så jag håller med dig, du ska nog inte vara för äventyrlig nu även om vi älskar dina galna äventyr!! Jag vet inte var du befinner dig men att känna brandrök & inte ha en aning om var det brinner känns inte så bra!Yonna sa:Man ser ju ingenting i skogen, vet inte var det brinner och vart man ska gå. Hemskt. Tack för varning!
Fatta paniken om man är ute och paddlar lite lugnt och kollar på bävrar, när en jäkla fransos bestämmer sig för att landa ett gult flygplan i huvudet på en.ebiha sa:Kolla krisinformation.se. Där finns varningar till allmänheten. Det gäller också att inte vars på de sjöar där flygen hämtar vatten.
Freddie L sa:Fatta paniken om man är ute och paddlar lite lugnt och kollar på bävrar, när en jäkla fransos bestämmer sig för att landa ett gult flygplan i huvudet på en.ebiha sa:Kolla krisinformation.se. Där finns varningar till allmänheten. Det gäller också att inte vars på de sjöar där flygen hämtar vatten.
Börne sa:Skrev att vi behöver inte fler bränder. Men vi behöver även dig Yonna så jag håller med dig, du ska nog inte vara för äventyrlig nu även om vi älskar dina galna äventyr!! Jag vet inte var du befinner dig men att känna brandrök & inte ha en aning om var det brinner känns inte så bra!
Visste ingenting om det, nackdelen att inte ha internet. Men fick just nu några sms att det brinner inte var jag är. Men ändå är det mycket smart att flytta mig, för man vet ju aldrig, skogen är för torrt. En gnista är nog. Thanx för länken!ebiha sa:Kolla krisinformation.se. Där finns varningar till allmänheten. Det gäller också att inte vars på de sjöar där flygen hämtar vatten.
Haha! Jo då ska jag säkert bajsa på mig (och det låter som en hemsk translation, jag menar I'm shitting myself)Freddie L sa:Fatta paniken om man är ute och paddlar lite lugnt och kollar på bävrar, när en jäkla fransos bestämmer sig för att landa ett gult flygplan i huvudet på en.ebiha sa:Kolla krisinformation.se. Där finns varningar till allmänheten. Det gäller också att inte vars på de sjöar där flygen hämtar vatten.
Yonna sa:I love you too Torak :)
Tre mobiler och ingen av dem funkade. Jätteroligt förstås. Och härligt lugn, ingen socialmedia och ingen IronMan som skickar 100 apps i en timme ;)
TorakP sa:Yonna sa:I love you too Torak :)
Tre mobiler och ingen av dem funkade. Jätteroligt förstås. Och härligt lugn, ingen socialmedia och ingen IronMan som skickar 100 apps i en timme ;)
Vafaaaan Yonnaaaaa!! Jag har ikke sovet i 10 dagar ;)
Yonna sa:Stackars du. Här, då får du en vacker blomma :)
TorakP sa:Haha! Tack!
Är du okay?? Var är du nu??? Skor o lim??? Fixie fettie?? Skogsbränder?????
Fan Yonna!
Kul! Då får vintern gärna komma! Skulle vara ännu bättre med JonSnow Whiskey, yummy, då blir man härligt varm ;)ForesterGuy sa:Stark whiskey till vintern? Eller till Yonna? ;-)
Då måste jag ändra planen. Planen är nu att cykla/paddla sträckan Riksgränsen -Torsby över slingriga skogsstigar, höga fjäll, Norges kustlinjen, fjordar, ocykelbara vandringsleder, älvar, sjöar och ännu mer bikeraftparadis. Cirka 250 fatbikemil och liiite mer, och utan civilisation :)kais01 sa:man kan ju hålla sig till civilisation och öppna landskap eller kalfjäll...