Solbrillor och fullface

Stream

Aktiv medlem
Solbrillor och fullface
Men hörrni, allvarligt. Är det verkligen comme il faut med vanliga solbrillor i fullfacekrukan?

(vanliga solbrillor = inte goggles)

Senast redigerad av en moderator:
Solbrillor och fullface
Ingen aning... Jag har kört med mina Oakley Jackets ett par gånger, men de kanske inte kvalar in som "vanliga"? Skalmarna klämmer lite lätt men annars funkar det rent praktiskt iaf...

Solbrillor och fullface
solbrillor och fullface är väl nästan ett fall för stilpolisen...

De är ju dock inte lika illa som barends och riserstyre...

Jag tror att ett par sportiga lite större täckande är ok...

men ett par pilot brillor... definitivt tagen av stilpolisen...

Solbrillor och fullface
Vad som helst David. Fast det där med vanlig hjälm och solbrillor. INTE efter senaste Edge. Nej nej. Aldrig.

DSC_4875.jpg

Solbrillor och fullface
frirajd & fulfejs & sol = Solbrillor , lerinpackning = goggles, monsunregn = +snorkel och tuber.

dh race: ja, då gäller det att göra som sponsorerna vill eller som alfahannen säger att man bör göra.

/Leo

Solbrillor och fullface
Håller med om att pilotbrillor och ff inte passar.
Men i övrigt vet jag inte om ja håller med...

Goggles hör hemma i backen/på tävlingen , inte på soft friirajd.

Skatepotta och Goggles , eller solbrillor?

Mina 50 ören.

Solbrillor och fullface
Tjena!

Jag tycker ju att ett par bra Goggles inte immar igen licka lätt som ett par solglajor, sen är det minrde risk för pinnar i ögonen när man råkar studsa ut i grönskan..

Pelle Hå.. Köp ett par som är rejält ventilerade.. Har inga problem med värmen på mina Spy..

Solbrillor och fullface
Hmm, frågan är nu: Kan man ha samma goggelidedelidodisar som man har på vintern? Dvs. med typ, öh, hmm, färgat glas? (Tror det är typ orange.) Eller kommer Kneecap och hans polers pissa på mig då?

Solbrillor och fullface
Tjena!

Mårten.. Har du läst mitt inlägg i solglasögon tråden? Jag kör med mina skidgoggles.. dock med spegelglas och inte orange..

Solbrillor och fullface
Fullt lock o gula skyddsglasögon från Clas Olsson a 49kr... funkar utmärkt i sol o regn o skugga o det gör inte ett skit att man tappar bort 2 par o trampar på ett o skrotar ett i en vurpa... o det gula glaset gör en så glad för det är alltid värsta solskenet...

Solbrillor och fullface
Tobias/Frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Fullt lock o gula skyddsglasögon från Clas
> Olsson a 49kr... funkar utmärkt i sol o regn o
> skugga o det gör inte ett skit att man tappar
> bort 2 par o trampar på ett o skrotar ett i en
> vurpa... o det gula glaset gör en så glad för
> det är alltid värsta solskenet...
Tjena!

"I'm lo key, staying hardcore"

btw.. uppdatera din profil från att våga till att härska!! (eller registreringstid, men det låter inte lika coolt..)

Solbrillor och fullface
Jonny Bruhn blir väldigt ledsen om ni misstar mina dyra Fox-tubisar för ett par billiga Intersport-tubisar.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp