Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ingen aning... Jag har kört med mina Oakley Jackets ett par gånger, men de kanske inte kvalar in som "vanliga"? Skalmarna klämmer lite lätt men annars funkar det rent praktiskt iaf...
Jag tycker ju att ett par bra Goggles inte immar igen licka lätt som ett par solglajor, sen är det minrde risk för pinnar i ögonen när man råkar studsa ut i grönskan..
Pelle Hå.. Köp ett par som är rejält ventilerade.. Har inga problem med värmen på mina Spy..
Hmm, frågan är nu: Kan man ha samma goggelidedelidodisar som man har på vintern? Dvs. med typ, öh, hmm, färgat glas? (Tror det är typ orange.) Eller kommer Kneecap och hans polers pissa på mig då?
Fullt lock o gula skyddsglasögon från Clas Olsson a 49kr... funkar utmärkt i sol o regn o skugga o det gör inte ett skit att man tappar bort 2 par o trampar på ett o skrotar ett i en vurpa... o det gula glaset gör en så glad för det är alltid värsta solskenet...
Tobias/Frost skrev:
-------------------------------------------------------
> Fullt lock o gula skyddsglasögon från Clas
> Olsson a 49kr... funkar utmärkt i sol o regn o
> skugga o det gör inte ett skit att man tappar
> bort 2 par o trampar på ett o skrotar ett i en
> vurpa... o det gula glaset gör en så glad för
> det är alltid värsta solskenet...
Tjena!
"I'm lo key, staying hardcore"
btw.. uppdatera din profil från att våga till att härska!! (eller registreringstid, men det låter inte lika coolt..)