Solskens-DH i spanska februari med Jofa?

jofahjalm

Aktiv medlem
Hejsan vänner!

Jag vill åka till Spanien och cykla DH i februari. Förra året gjorde jag detta med mina fina vänner och detta finns dokumenterat här:

http://happymtb.org/forum/read.php/1/2633200/2634431

Nästa år vill jag göra samma sak. Det har däremot varit lite dålig uppslutning bland mina vänner, så just nu får du chansen! 595 gbp för en vecka med halvpension, 10% rabatt om man har varit där innan, ytterligare 10% om vi är 5 eller fler.

Jag tänker cykla dubbelkronat. Jag är ganska dålig på att cykla, men tillräckligt vårdlös för att kompensera detta. Du som vill hänga på får inte ha någon form av självbevarelsedrift som hindrar dig från att cykla ned för saker, annars accepteras alla handikapp.

Ta chansen, i mörker känner man ingen ånger!

Senast ändrad:
Episk RR det där, och inte så man inte blir sugen direkt, men svårt att komma loss en vecka från familj och barn är jag rädd. Har dessutom redan börjat smörja upp dom för Jura Endurot eller liknande i sommar som tipsades om i din andra tråd. Men att inte någon familjelös hoppar på det här är ju fan skandalöst.

Gah, måste du! Jag har precis flyttat till Spanien, och idag gick jag en 4-timmars promenad i bergen, med hur fina stigar som helst, men min cykel kom inte med i första flyttlasset! Den ligger i en källare i Sverige i väntan på att jag ska kunna skicka den =(

Hursom, det finns mycket fin cykling här som jag ser fram emot att utforska.

Det är nog inte så mycket deg i att vara happyprofil som man skulle kunna tro... 27de februari till 5te är förslaget datum.

durietz skrev:
-------------------------------------------------------
> Episk RR det där, och inte så man inte blir
> sugen direkt, men svårt att komma loss en vecka
> från familj och barn är jag rädd. Har dessutom
> redan börjat smörja upp dom för Jura Endurot
> eller liknande i sommar som tipsades om i din
> andra tråd. Men att inte någon familjelös
> hoppar på det här är ju fan skandalöst.

Jag hade lyckats missa detta. Du får gärna höra av dig om du ska försöka komma iväg till Jura. Världen skrämmer mig och det är svårt att göra saker själv.

jofahjalm skrev:
> Det är nog inte så mycket deg i att vara
> happyprofil som man skulle kunna tro... 27de
> februari till 5te är förslaget datum.

Det påverkade faktiskt inte kontot alls. Varken uppåt eller nedåt. I övrigt var det trevligt även om man inte riktigt känner att man platsar bland de riktigt tunga namnen. Du kommer inte kunna lura med mig i en spansk dödsdans.

jofahjalm skrev:
> durietz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Episk RR det där, och inte så man inte blir
> > sugen direkt, men svårt att komma loss en
> vecka
> > från familj och barn är jag rädd. Har
> dessutom
> > redan börjat smörja upp dom för Jura Endurot
> > eller liknande i sommar som tipsades om i din
> > andra tråd. Men att inte någon familjelös
> > hoppar på det här är ju fan skandalöst.
>
> Jag hade lyckats missa detta. Du får gärna höra
> av dig om du ska försöka komma iväg till Jura.
> Världen skrämmer mig och det är svårt att
> göra saker själv.

Yes. Väntar bara på att anmälningsdatum ska dyka upp. Du får gärna förvarna om du hör något! Ett 3-dagars race i episka berg någonstans i Europa all-inclusive under 300 000 kr vore ju något. Jura verkade ju grymt men har ingen koll på andra så alla tips är finemang.

Nu är det bokat! Hänger på Jofa 3 första dagarna av fulla veckan. Sjukt skoj! Har också kollat med Roost och dom har 1 plats kvar om någon mer vill joina! Vi snackar som sagt 27e feb till 1a eller 5e mar beroende på hur länge man kan vara med. €375 - 10% Jofa-rabatt all inclusive för 3 dagar åkning och 4 nätter sova. Flyg kostade 2500 kr t/r för mig från Arlanda. Det blir episkt! Bara hiva in cashen och hänga på!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp