Spam/fiske

JakobGawlik

Aktiv medlem
Spam/fiske
Fler som har fått Mail från Miriam Mustafa?
Se bild

Bilagor

• 3FF2179B-6A17-412A-A5B7-BD638E651F86.png
    3FF2179B-6A17-412A-A5B7-BD638E651F86.png
    17.7 KB · Besök: 37
Spam/fiske
Jag fick också svar nu. Jag gillar denna del:
” I have 7.2 million dollars which i inherited from late Robbert Boch from Germany . Mr Boch has lived and worked in oil firm in Yemen for 30 years before he was kidnapped last month and brought to him to our hospital for treatment when he was release from kidnappers after paying some millions of dollars . Mr Boch gave me this money for the LOVE and CARE i showed him on his last hours of his life before he died in my arms in our hospital where he was receiving secret treatment and he told me to use the for charity purpose in Europe”

Klart han behöver begagnade cykeldelar!

Spam/fiske
Spam/fiske
Inte helt nöjd med detta. En läkare utan gränser som vill smuggla miljoner från ett fattigt land för att investera i real estate i väst. Är det inte lite oetiskt?

Spam/fiske
Precis. Det engelska namnet (w o borders) är en felöversättning. Det svenska namnet är närmare franska originalet. Borderline doctors borde det bli på engelska.

Att ingen hjälper till kanske beror på att det felaktigt hamnar i spam filtret? Det gjorde mitt.

Kan inte nån ordna så att alla mail från Afrika kommer igenom? För jävligt att ha en blacklist för Nigeria email. Tänk om det kommer ut.

aahlborg sa:
fhloston sa:
staine sa:
Inte helt nöjd med detta. En läkare utan gränser som vill smuggla miljoner från ett fattigt land för att investera i real estate i väst. Är det inte lite oetiskt?

Gränslös läkare?
Doctors without limits

Spam/fiske
Vi har blockerat vederbörande från att svara på annonser.

Det nv är dumt att markera mailet som spam, det gör att spamfiltret tror att andra legitima annonssvar bra också är som spam.

Spam/fiske
Hotmail gjorde det själv. Kanske pga blacklist av sender. Vet inte, det väl bara jag som har kvar Hotmail?

jomper sa:
Vi har blockerat vederbörande från att svara på annonser.

Det nv är dumt att markera mailet som spam, det gör att spamfiltret tror att andra legitima annonssvar bra också är som spam.

Spam/fiske
Hm, ser inte ut att vara skickat via happy ser jag? Kanske bara skickar till de som har adressen publik, direkt från Hotmail.

Då är det fritt fram att markera som spam!

Tillbaka
Topp