Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ax sa:Kan alla Camberälskare övertyga mig om att köpa en Camber istället för en Fuel Ex.
Jag står i valet mellan dom.
Ax sa:Kan alla Camberälskare övertyga mig om att köpa en Camber istället för en Fuel Ex.
Jag står i valet mellan dom.
lundatok sa:Jag saknar ett andra flaskställ på långloppen.
Finns väl Lösa Sworks ramar ..Bjornstromblad@hotmail.com sa:Ajaj! Min camber comp carbon (2016 svart och vit) ram är trasig. Den måste bytas. Är det ngn som har ngt bra tips hur jag ska få tag på en?
Dödgrävaren sa:Camber lär försvinna till nästa år, en ny Epic lär lanseras som blir 120mm och Epic WC kommer nog vara racehojen. Ungefär som Scott gjorde med sina SPRAK.
Dödgrävaren sa:Camber lär försvinna till nästa år, en ny Epic lär lanseras som blir 120mm och Epic WC kommer nog vara racehojen. Ungefär som Scott gjorde med sina SPRAK.
Jag är källan. Spar detta inlägg till i höst så får vi se.NickPick sa:Dödgrävaren sa:Camber lär försvinna till nästa år, en ny Epic lär lanseras som blir 120mm och Epic WC kommer nog vara racehojen. Ungefär som Scott gjorde med sina SPRAK.
Har du någon källa på det?
lundatok sa:Såg det, hur var det, finns det ok för STX22 till Camber?
JonasH72 sa:Camber med 160mm gaffel från Öhlins och STX22 bak vann både Enduro och Downhill på Seaotter.... :)
Roger_Edvinsson sa:lundatok sa:Såg det, hur var det, finns det ok för STX22 till Camber?
https://www.bikeyoke.de/en/bikeyokes/camber/
Roger_Edvinsson sa:lundatok sa:Såg det, hur var det, finns det ok för STX22 till Camber?
lundatok sa:Roger_Edvinsson sa:lundatok sa:Såg det, hur var det, finns det ok för STX22 till Camber?
Ok den visste jag iofs om, finns det en STX22 i 205x53 att få tag på sen?
Och om nu nån köper en sådan Yoke, och skulle ha sin Specialized Yoke över till Camber anno 2016/17 så köper jag den GÄRNA.Roger_Edvinsson sa:lundatok sa:Roger_Edvinsson sa:lundatok sa:Såg det, hur var det, finns det ok för STX22 till Camber?
Ok den visste jag iofs om, finns det en STX22 i 205x53 att få tag på sen?
Nix...
Den Yoken är kompatibel med 190x51 som är en universalmodell.
205x53 är Specialized eget mått
Stream sa:Jag cyklade Camber idag igen. Fyfan vilken bra cykel.
trailbiker sa:
--Rompa sa:Jag provkörde en Camber med bakdämpare med brain från en sworks Epic Wc, galet bra mycket mer rejsig den kändes!!! :)
JonasH72 sa:Och i samma stund försvann precis all feeling som man vill ha på en typiskt trail-runda :)
KJS sa:JonasH72 sa:
Kom gärna tillbaka när företaget du arbetar för/hyllar gör en XC-dämpare som utklassar alternativen som finns idag. Eller ens är i närheten.
Jag hoppas ni har någon på Öhlins som faktiskt provar andra tillverkares produkter, för det där är en ren lögn.JonasH72 sa:Brain på rot- och brötpartier är som att åka hardtail.
Eveningstar sa:Jag hoppas ni har någon på Öhlins som faktiskt provar andra tillverkares produkter, för det där är en ren lögn.JonasH72 sa:Brain på rot- och brötpartier är som att åka hardtail.
JonasH72 sa:Eveningstar sa:Jag hoppas ni har någon på Öhlins som faktiskt provar andra tillverkares produkter, för det där är en ren lögn.JonasH72 sa:Brain på rot- och brötpartier är som att åka hardtail.
Ingen fattar när man småskämtar. Jag ska bli tydligare med det i mina poster...
Men Brain på bröt blir hårt tycker jag, det är långt ifrån så följsamt som man vill ha det. Såklart är det inte stumt som en hardtail - jag kunde inte låta bli jämförelsen, men den är såklart överdriven.
Självklart har vi teståkare, ett helt gäng faktiskt. Både svensk elit och utländsk elit. Det jag skriver här är dock alltid mina egna åsikter. Men att Brain blir konstigt på brötunderlag det är nåt som de allra flesta som har provat en flora av dämpare håller med om.
Brain har sina fördelar, men det är inte på brötunderlag i lite hastighet, det är 100% säkert.
Rompa sa:Bli tydligare nu jonas, men skriv och läs själv så inser du att du är svårförstådd....
JonasH72 sa:Eveningstar sa:Jag hoppas ni har någon på Öhlins som faktiskt provar andra tillverkares produkter, för det där är en ren lögn.JonasH72 sa:Brain på rot- och brötpartier är som att åka hardtail.
Kul kille :) :) :)Oskar sa:JonasH72 sa:Eveningstar sa:Jag hoppas ni har någon på Öhlins som faktiskt provar andra tillverkares produkter, för det där är en ren lögn.JonasH72 sa:Brain på rot- och brötpartier är som att åka hardtail.
Det verkar som om din stackars arbetsgivare behöver en "sociala medier-policy" trots allt...
Stream sa:Jag kör en Comp Carbon -17 med standarddämparen från Fox och cykeln är så djävla bra att jag vill gifta mig med den. Jag funderar inte så mycket över Öhlins hit och Brain dit, jag bara kör.
KJS sa:Rompa sa:Bli tydligare nu jonas, men skriv och läs själv så inser du att du är svårförstådd....
Jag tror det handlar om att Jonas är väldigt färgad, svårt att se att det finns andra användningsområden/smaker, påtalar om bröt som något enbart Ö kan lösa, har ett väldigt smalt användningsområde, tävlar inte i XCO/XCM med ambitionen att jaga placeringar.
Jag tycker Öhlins gjort ett bra jobb på Stumpjumpern, men inte är det sådan jäkla aha upplevelse motför alternativ. Och det är verkligen mestadels när det går nedför den har sina fördelar. På en Camber skulle jag inte vilja ha den dämpare som sitter på Stumpjumpern om jag skulle använda den som allroundhojpa. Då vill man att det svarar lite mer och vikten kan hållas ner.
Och det är ju inte i bröt som Brain har sina problem.