Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
roskai sa:Har läst den men det är ju bara fram...
milnik sa:Supersnabbt svar, Tack! Får se om jag lyckas med detta nu....
roskai sa:Är det någon som prövat att slänga på typ 2,8" däck på sin enduro 650b, så man får något i stil med 650b+ish? Eftsersom cykeln kommer med 29mm inner på fälgarna så hade det varit kul att testa!
Lillgammal sa:roskai sa:Är det någon som prövat att slänga på typ 2,8" däck på sin enduro 650b, så man får något i stil med 650b+ish? Eftsersom cykeln kommer med 29mm inner på fälgarna så hade det varit kul att testa!
Jag kör 2.8" Nobby Nic fram, blir ca true 2.6" på 29mm innerbredd. Vet inte hur det är med baken, kanske en 2.8" Rocket Ron skulle gå in.
mikipedia_ sa:Lillgammal sa:roskai sa:Är det någon som prövat att slänga på typ 2,8" däck på sin enduro 650b, så man får något i stil med 650b+ish? Eftsersom cykeln kommer med 29mm inner på fälgarna så hade det varit kul att testa!
Jag kör 2.8" Nobby Nic fram, blir ca true 2.6" på 29mm innerbredd. Vet inte hur det är med baken, kanske en 2.8" Rocket Ron skulle gå in.
Kan du inte mäta från ytterkant fälg till toppen av mönstret och maxbredden och gärna på bild??
Luthman Photography sa:Idag insåg jag att lagren är slut i mitt framnav. Få ut och i lagren är nog inget problem, men de där end caps'en är de bara att slita bort eller behöver man finess?
Bara att rycka ut dem, brukar sitta hårt!Luthman Photography sa:Idag insåg jag att lagren är slut i mitt framnav. Få ut och i lagren är nog inget problem, men de där end caps'en är de bara att slita bort eller behöver man finess?
Dra dem rakt ut, kan behöva använda en lager utdragare på dem ibland.mikipedia_ sa:Mina sitter som fan! Ska prova att bryta lite med axeln.
durietz sa:Fattar inte varför folk håller på och ältar det där konceptet. Missar folk att man måste ju kunna få ner en sadelstolpe i skiten??
Loddez sa:Någon som på rak arm vet vilken storlek man skall ha på en dropper post till en Enduro 2009? Vill ha så mycket "travel" som möjligt.
Jimel sa:Går det att få bort trycket på fälgarna på något smidigt sätt? Skulle vara snyggare utan enligt mig.
mikipedia_ sa:Oljebyte 4ggr/år för plushighetens skull?
Rydell sa:mikipedia_ sa:Oljebyte 4ggr/år för plushighetens skull?
Jaha då är det dags :) tar du ut skumringarna och rengör dem med? Vad är det för sprit man rengör dem med eller funkar det med något annat ?
Tack
mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Oljebyte 4ggr/år för plushighetens skull?
Jaha då är det dags :) tar du ut skumringarna och rengör dem med? Vad är det för sprit man rengör dem med eller funkar det med något annat ?
Tack
Jag har nya som jag impregnerar med olja, men det funkar att ta ur gammla och krama ur det gammla och i med nytt.
Jag använder bromsrengöring på sprayburk.
Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Oljebyte 4ggr/år för plushighetens skull?
Tack
Jag har nya som jag impregnerar med olja, men det funkar att ta ur gammla och krama ur det gammla och i med nytt.
Är jag pigg när jag kommer hem så blir det service för då har jag alla grejer hemma :) vart har du hittat att köpa lösa skumringarn?
Nu blir det en bärs :)
mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Oljebyte 4ggr/år för plushighetens skull?
Tack
Är jag pigg när jag kommer hem så blir det service för då har jag alla grejer hemma :) vart har du hittat att köpa lösa skumringarn?
Nu blir det en bärs :)
Drick på du?
http://www.gabelprofi.de/en/RockShox/Oil-and-Grease/ Strunta i lagersaldot, det är knasigt typ jämnt.