ForesterGuy
Aktiv medlem
Specialized Turbo Creo SL
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kneecap sa:Tjena!
Vilket as till eljonne!
NickPick sa:Fel forum.
AX3L sa:Det sjuka med en sån är ju att den lär gå fortare utan el, givet att den är laglig dvs.
Klassas som moppe i Sverige alltså. Om du aspirerar på rekordtid runt Vättern får du varken köra moppe eller s.k. elcykel.Kneecap sa:AX3L sa:Det sjuka med en sån är ju att den lär gå fortare utan el, givet att den är laglig dvs.
Tjena!
För ganska många cyklister så går den ju helt klart fortare med el. Den hugger ju inte förens 45 blås. 45 är inget jag marchar i tio mil. Alltså är den snabbare än mig. Med ett gäng som står med extrapack på vägen runt Vättern så är man inte långt ifrån att nosa på rekordtiden.
Men ja, jag kan lätt komma upp i över 45 under enstaka stunder.
ooms sa:Klassas som moppe i Sverige alltså. Om du aspirerar på rekordtid runt Vättern får du varken köra moppe eller s.k. elcykel.
Tack vare, väl? Cykelpendlare (och folk som lätt misstas för) står väl för 90% av Specz försäljning i Sverige?ooms sa:Finns säkert en del cykelpendlare som kan tänka dig den där, trots att det är en Specialized.
Rätt många Svennebananpendlare som transporterar sig med fordon för över $ 14'000.Spacekitty sa:Men $ 14'000 är ganska mycket, det är inte för vanliga Svennebanan pendlaren.
ooms sa:Klassas som moppe i Sverige alltså. Om du aspirerar på rekordtid runt Vättern får du varken köra moppe eller s.k. elcykel.Kneecap sa:AX3L sa:Det sjuka med en sån är ju att den lär gå fortare utan el, givet att den är laglig dvs.
Tjena!
För ganska många cyklister så går den ju helt klart fortare med el. Den hugger ju inte förens 45 blås. 45 är inget jag marchar i tio mil. Alltså är den snabbare än mig. Med ett gäng som står med extrapack på vägen runt Vättern så är man inte långt ifrån att nosa på rekordtiden.
Kneecap sa:AX3L sa:Det sjuka med en sån är ju att den lär gå fortare utan el, givet att den är laglig dvs.
Tjena!
ooms sa:Den har ju inte så mycket terrängegenskaper, så på så sätt uppmuntrar sen ju inte till lagbrott iaf. Finns säkert en del cykelpendlare som kan tänka dig den där, trots att det är en Specialized.
Stumpy sa:Rätt många Svennebananpendlare som transporterar sig med fordon för över $ 14'000.Spacekitty sa:Men $ 14'000 är ganska mycket, det är inte för vanliga Svennebanan pendlaren.
Manurhin2 sa:Lär dessutom bli riktigt tufft eftersom den bara assisterar till 45 .
M
Man får väl hoppas att butiker och verkstäder är så pass seriösa att de avstår frestelsen att hjälpa mindre nogräknade kunder att kringgå detta, jag misstänker att det kliar i fingrarna på många handlare att vara "hjälpsamma" om det står en kund där beredd att langa upp 100k+ kronor... För assistans upp till 25 km/h känns ju rätt meningslöst på en racer, och är nog en dealbreaker för många som önskar sig denna typ av fordon.cerro sa:Kneecap sa:AX3L sa:Det sjuka med en sån är ju att den lär gå fortare utan el, givet att den är laglig dvs.
Tjena!
I Sverige assisterar den bara till 25km/h då vi har lagar för det, som i många andra EU-länder.
Raggamuffin sa:Fast för t ex min del hade den gärna fått moppe-klassas och köras i 45 km/h.
jonte987 sa:Raggamuffin sa:Fast för t ex min del hade den gärna fått moppe-klassas och köras i 45 km/h.
Vad är fördelen? Får du så mycket träning av köra den i 45? Miljön? Roligt? Får köra några mil innan man sparar in det på bensin