Sponsra Jompers VR-satsning!

• Trådstartare Trådstartare oxr
  • Start datum Start datum

oxr

Aktiv medlem
Nu finns det en unik möjlighet för alla som vill tacka Jomper för det jobb han lägger ner på HappyMTB.

Jomper ska göra en satsning på Vätternrundan i år. Med sin nybyggda cross kommer han sikta på en tid nära tio timmar. Nu har alla som vill möjlighet att vara med och sponsra denna satsning.

De 49 första att anmäla sig i den här tråden betalar 20 kronor. När man skrivit upp sig kommer man att få ett privat meddelande med instruktioner för hur insamlingen ska gå till.

När man betalat sina 20 kronor så känner man sig varm i hjärtat över att på detta sätt få vara delaktig i Jompers VR-satsning, och har dessutom rätt att skriva "Proud sponsor of Jomper 2005" i sin signatur.

På teamets vägnar

Oskar, Leo, Pelle Hå

VR på 10 timmar!!!

Det klart man måste vara med och uppmuntra såna fantastiska upptåg! Skriv upp mig på 20 spänn.

Å träningsloggen skulle jag också vilja se :-)
Så att jag kan träna på samma sätt å flåsa jomper i ryggen.
/christer

Sign me up.

Jag kan även ställa upp som träningskompis till Jomper, då vi bor nära varandra.
Så slipper ligga själv där ute på vägarna och nöta fyra-fem dagar i veckan.
Det är perfekt att öva klungkörning på två man :-)

/Anders

Om jag räknat rätt blir jag nummer 16.

Och förresten...det kanske är några som vill nöta asfalt ihop och rent av köra i en klunga med mål på 10h?

/Zeb

Bra inlägg Ma Vic, sponsorupplevelser. Jag ser framför mig ett påkostat VIP-tält vid starten, med vackra damer och förfriskningar till alla kostymförsedda inflytelserika sponsorer som investerat i detta projekt.

/Ola (inflytelserik lycraklädd sponsor)

Självklart är jag med! Nu blir det tuff konditionsträning för stackars Jonas hela vintern. ;)

Jag är på, då det är delvis jag som ska agera lok och bogsera runt Jomper! ;-) Hukar han sig tillräckligt och trampar lite själv också så kanske vi kommer in under 10 timmar...

/Leo

Jag är med på det=).Funderar själv på att ställa upp.Så att man kan svara ja på frågan man får av alla som inte cyklar själv

Kan vara värt 20:- för att få se hur jonas ser ut efter 30mil i sadeln. Att bryta finns inte med i ekvationen eller? Leo, du får hålla koll på'n.. =)

Tillbaka
Topp