Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Många har nog inte råd med mtb pga bil ägande.Bernstorp tråkigaste platsen som finns
Men smart placerat! Alla som handlar på Bernstorp tar sig dit med bil, har du råd med bil så har du också råd att köpa ny cykel.
Både KFC och McDonalds finns på platsen så det är ju väldigt bra också
Enbart hornbach. Resten finns på svågertorp men det kanske är bättre slagläge från stan och norrifrån.Jag tycker placeringen är bra, eftersom jag tar mig in till Malmö med bil så tycker jag allt som är inne i stan är kass. Ta sig in till Musette, hitta parkering, gå till butiken, handla, gå tillbaka, köra ut ur stan är ett projekt på minst en timme :)
Men är där så många som handlar på Bernstorp? Har väl varit lite av ett problemområde från dag 1.
Där handlade vi när vi bodde i stan och sambo tvingade oss att veckohandlaGlöm inte Toftanäs i listan på trista områden. Där är i alla fall folk på Ica ibland.
Jag tycker placeringen är bra, eftersom jag tar mig in till Malmö med bil så tycker jag allt som är inne i stan är kass. Ta sig in till Musette, hitta parkering, gå till butiken, handla, gå tillbaka, köra ut ur stan är ett projekt på minst en timme :)
Men är där så många som handlar på Bernstorp? Har väl varit lite av ett problemområde från dag 1.
Bernstorp är inget problemområde längre. AFAIK är alla lägen uthyrda.
Gångavstånd till Wessels ? Och det finns bolag där, till skillnad från både Svåger och Bernstorp.Enbart hornbach. Resten finns på svågertorp men det kanske är bättre slagläge från stan och norrifrån.
Ja, jag orkar inte parkera vid mussette även om jag, gud förbjude, är inne i stan. Giganten är enda som jag bara tittar förbi men det är nog bara vi som fortfarande säger Wessels som har vägarna förbi där.
Det cykelrelaterade hämtar jag på ICA. Det är ett bra ställe. Utom allt innanför spärrarna. ?Bolaget ja. Det är olyckligt med både Bernstorp, Toftanäs och Svågertorp.
Syftar du på OBS? Vi har lite svårt att hänga med.Om det är viktigt med systembolag i närheten av cykelbutiken så finns det Cykelgiganten + bolaget på Burlöv Center.
Det var nog närmare till Bra stormarknad i Bromma då. Fast där fanns inget bolag.Fast jag tror att på den tiden fick han cykla till Rosengård? Inte hade Wessels bolag?
EDIT: Mellanöl kanske värmde bäst?
Visa bilaga 696473
Syftar du på OBS? Vi har lite svårt att hänga med.
300m ska väl gubben klara även "with the shakes"
Visa bilaga 696471
Ja, då vinner Burlöv. Det hette alltså OBS. Troligen längre än Jägersro center hette Wessels.Burlöv Center är det som ligger i Burlöv. Där är det 150 meter mellan Bolan och Cykelgiganten.
Konstigt hörn att ha en butik i överhuvudtaget. Ingen cykelväg över till toftanäs?Lite märkligt ställe att förlägga en cykelbutik. Det vill till att vara envis att komma dit på cykel.
Konstigt hörn att ha en butik i överhuvudtaget. Ingen cykelväg över till toftanäs?
Jorå, och även från Kirsebergshållet utmed Vattenverksvägen-Vassvägen. Men verkligen inget drömläge för cyklisten. Biltrafiken är tung men det är kanske till bilisten Sportson riktar sig?Jo det finns separat cykelväg längs Vassvägen och Toftanäsvägen.
Och en smitväg under väg 11 om man snirklar sig in bakom Hornbach.
Lite som Team Sportia eller Cykelgiganten eller vad det heter. Men på Jägersro finns i alla fall ett SystembolagJorå, och även från Kirsebergshållet utmed Vattenverksvägen-Vassvägen. Men verkligen inget drömläge för cyklisten. Biltrafiken är tung men det är kanske till bilisten Sportson riktar sig?
Vilket avgör saken! ?Lite som Team Sportia eller Cykelgiganten eller vad det heter. Men på Jägersro finns i alla fall ett Systembolag
*ArlövBurlöv Center är det som ligger i Burlöv. Där är det 150 meter mellan Bolan och Cykelgiganten.
*Arlöv
Om det inte är kommunen du menar ?
Ja, då vinner Burlöv. Det hette alltså OBS. Troligen längre än Jägersro center hette Wessels.
Jodå.Jag har barndomsminnen från OBS, när vi var hos morfar på somrarna brukade vi megastorhandla där, jäklar vilken hype det var ett tag. ? (om det nu inte är en annan butik jag blandar ihop den med...)
På de flesta systembolag finns tomkartonger utanför kassorna. Bara ta en sådan, riva loss en sida, sätta sig på den och sedan mäta c-c mellan inbuktningarna från sittbenen.Kan man inte få rumpmätning och systembolag på samma plats i dagens samhälle?
Sportex-> Team Sportia->Cykelgiganten->Cykelkraft. Får se om det lyckas nu då?