Sportson Södermalm önskar Gott Nytt År

• Trådstartare Trådstartare phv
  • Start datum Start datum

phv

Ny medlem
Vi i Stockholms härligaste cykelbutik (och verkstad) vill passa på och tacka alla Happyiter och andra kunder som hjälpt oss att göra vår butik till den framgång den verkligen har varit under 2008.

Min butikschef under året, Björn Rangdén (aka Albion), har gjort ett fantastiskt arbete och är värd allt beröm han kan få. Max i verkstan har även han lyft denna del av Katarina Bangata till oanade höjder och förtjänar även han stort CRED. Jesper har hållt butiksgolvet rent och cyklar och tillbehör attraktivt tillgängliga för Er. Därutöver har vi under delar av året njutit av det kompetenta sällskapet från Calle, Gillis och ibland även Klingen.

Nu ser vi fram emot 2009 då vi tror att vi kan slå ännu några nya rekord vilket inte blir omöjligt med våra nya satsningar. Eller vad tycker Ni andra om SUNN, BOS, Specialized, Redline, KNOG, NukeProof, POC och en mängd andra intressanta varumärken.

Som sagt, ett STORT TACK till alla som varit inne hos oss och gjort varje arbetsdag en fröjd.

GOTT NYTT ÅR
önskar
P Hans V Jungmark, den skäggiga Hammarbyaren

Vad är det här för smygreklam, är du full? Vem bryr sig om er butik?

Ta bort.

Senast redigerad av en moderator:
Bosse, vi bryr oss om Sportson Katarina Ban mer än dig. Get off the air idiot.

Sportson: Tack för bra service 2008 och att ni har CK-lager på hyllan :)

Bosse skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad är det här för smygreklam, är du full? Vem
> bryr sig om er butik?
>
> Ta bort.

+1

En trevlig tråd från PHV.
Utöver alla tusenden kollegor och vänner på Happy har det också visat sig finnas ett riktigt genom sina idiotiska skriverier bevisat praktarsle som heter Bosse. Svara vad du vill, spelar ingen roll, du finns inte mer. (Dölj användarens inlägg)

Har rättat lite på nattkröken upkomna stavfel.

Ganska kul faktiskt, PRAKT-arsle blev PRAT-arsle. Men budskapet gick tydligen hem.

bengt skrev:
> En trevlig tråd från PHV.
> Utöverär alla tusenden kollegor och vänner på
> Happy har det också visat sig finnas ett riktigt
> genom sina idiotiska skriverier bevisat pratarsle
> som heter Bosse. Svara vad du vill, spelar ingen
> roll, du fins inte mer. (Dölj användarens
> inlägg)

till skillnad från dig, som är så storsint.

Reklamtråd visst. Fast den känns inte direkt smygig. Hehe.

Men hemskt hygglig butik! Eller ja, det är väl personalen som gör butiken. Tack!

Idag är en dag då det finns mkt chips. Lagom mjuk dessutom. En ostkrok o en chibba ska man ta. Hemskt gott.

är inte Sportson på Södemalm sponsorer på Happy? de har väl köpt reklamplats i banners osv, då tycker jag att denna typen av smygis är ok!

just my 0.50$

/Jerka

---------
Vi på Sportson Södermalm vill passa på och tacka alla Happyiter och andra kunder som hjälpt oss att göra vår butik till den framgång den verkligen har varit under 2008.

Som sagt, ett STORT TACK till alla som varit inne hos oss och gjort varje arbetsdag en fröjd.

GOTT NYTT ÅR
önskar
P Hans V Jungmark, den skäggiga Hammarbyaren
---------

Texten ovan tycker jag hade räckt. Nu blir det bara oseriöst med en massa ryggdunkningar. Vill butiken i fråga önska gott nytt år eller ge sig själv en rejäl omgång ryggdunkningar?

Det hör väl till allmänt hyfs, att när någon önskar gott nytt år att man minst säger "tack", eller "tack detsamma"? Men det kanske är för mycket begärt att alla ska klara.

Gott nytt år på er som vill bli önskade ett gott nytt år!

Bosse skrev:
> Vad är det här för smygreklam, är du full? Vem
> bryr sig om er butik?
>
> Ta bort.

Hurru personsökar-grin-bosse sluta genast upp med sådana tråkigheter

morango skrev:
> Nu blir det bara oseriöst med en massa ryggdunkningar.

Håller med. Helt förskräckligt, men förutom det vill jag önska grabbarna ett gott nytt tillbaka och ber att få tacka för den ypperliga servicen med nivetvad!

Seriöst. De som klankar ner på mig och hyllar sportson jobbar där eller är kunder till dem.

Varför ska en butik/företag som råkar vara lite populära i Stockholm få hylla sig själv på detta forum? Det finns 100-tals butiker i landet som har minst lika bra service som sportson. Vad är då skillnaden, jo att de inte finns i Stockholm därför finns det inte stort nog kund underlag för att rättfärdiga kostnaden för att ha en annons på happy.

Vad är policyn här på forumet? Får företag hylla sig själva på forumet eller gäller det bara Stockholmsföretag?

Får väl säga tack detsamma och hälsa från mig själv, den där "galna" norrlänningen som var in och provade en Kona Cinder i våras, det blev en annan cykel istället, men det var lärorikt med de synpunkter jag fick, dock inte säker på vem av er jag pratade med :D

Ni e toppen killar, ett föredömme som visar att man kan sälja cyklar till allmänheten och fortfarande sälja rediga prylar. Big UP! God fortsättning!

God fortsättning, inte helt otippat att det var Bosse som startade det här

Hej då Bosse! (Dölj användarens inlägg)

Undrade hur den där dölj funktionen fungerade, nu ser jag. Man ser ju fortfarande att personen har skrivit men inte vad den har skrivit!

Tråkigt att Happy har blivit ett reklam forum.

Almis, att du inte vill se mina inlägg förvånar mig inte efter den fadäsen du gjorde! Skryta om att man är jurist men sen inte kunna ett dugg om juridik är ju lite pinsamt....då är det bättre att stoppa huvet i sanden och låtsas som om världen utanför inte finns.

Bosse skrev:
> Seriöst. De som klankar ner på mig och hyllar
> sportson jobbar där eller är kunder till dem.
>
> Varför ska en butik/företag som råkar vara lite
> populära i Stockholm få hylla sig själv på
> detta forum? Det finns 100-tals butiker i landet
> som har minst lika bra service som sportson. Vad
> är då skillnaden, jo att de inte finns i
> Stockholm därför finns det inte stort nog kund
> underlag för att rättfärdiga kostnaden för att
> ha en annons på happy.
>
> Vad är policyn här på forumet? Får företag
> hylla sig själva på forumet eller gäller det
> bara Stockholmsföretag?

DET ÄR SÅ ORÄTTVIIIIIIIIST!!!!11111ettor

bosse du e den sämsta person jag hört på länge, vi som e här bryr oss om vilka sportson söder är. Uppenbarligen inte du så stoppa huvudet själv i sanden.

Gott nytt år Sport-malm

tomcaten skrev:
> bosse du e den sämsta person jag hört på
> länge, vi som e här bryr oss om vilka sportson
> söder är. Uppenbarligen inte du så stoppa
> huvudet själv i sanden.
>
> Gott nytt år Sport-malm

näh, du tar nog dig lite stora friheter där, vi alla bryr oss inte om nått sportson i sthlm.

Varför är ni så bittra? Sportson bidrar till happys dagliga drift genom att köpa en banner. Utan bannerköpare skulle kanske inte forumet leva vidare. Be happy!

Dock är frågan om hur företag får göra reklam för sig själva på forumet intressant.

Ur ett perspektiv är det ju värre när en sponsor gör reklam för sig själv i en tråd, kan skapa mycket konspirationsteorier, jag har sett ett välmående forum få stooora problem det där. Här verkar det inte skapa så mycket.

Jag förstår inte uppståndelsen riktigt. En betalande annonsör postar en hälsning till sina kunder, ingen smygreklam på något vis utan bara lite allmän trevlighet. Jag hade inte haft några som helst problem med om en icke annonserande butik vars personal är aktiv på forumet gjort detsamma.

Gott nytt år!

Ja gott nytt år! Har inte varit på sportson södermalm dock. De få butiksbesök jag gjorde 2008 fick jag bra respons å intryck på Dr Spoke å Alviks Cykeln. Å Lite tveksam till Cykloteket men de har ju i alla fall mycket prylar i butik. (Med höga priser iofs)

Tillbaka
Topp