Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte? Vad är problemet om loskan var någon meter ifrån?
Vilken stad?
Cyklade du på rätt sida vägen?
Hört talas om Corona? Nu är jag ju ingen tegnell ,men det där loskan kan vara ett mordförsökJag förstår inte? Vad är problemet om loskan var någon meter ifrån?
App app app, ingen corona här! :pHört talas om Corona? Nu är jag ju ingen tegnell ,men det där loskan kan vara ett mordförsök
Jaja! Så länge det inte träffade något annat än väg/stig känns det harmlöst. Onödigt att gå igång på sådant.
Jag har svårt att vänja mig vid vänstertrafiken som man ska ha när man möter fotfolket.. ;)Cyklade du på rätt sida vägen?
Case closed.Götlaborg
Jag brukar kunna spotta i god tid före jag möter nån (eller efter jag mött nån). Och spottar inte precis där nån just ska springa/cykla. Men, jag är ju inte dum i huvudet. Plus att jag fått en uppfostran.
Alla löpare jag känner är multisportare och de flesta cyklar också. Har svårt att tro att det var riktat mot dig, hen kanske var tvungen att spotta just där och då. Sålänge det inte träffar dig i ansiktet så är det väl ingen fara :)