Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Toblu sa:Lyckades beställa min grupp i fredagskväll från r2-bike.com
Verkar som det var enda gruppen de hade?
Nu står det april för nästa leverans.
frause sa:Lyckades beställa elektronikpaketet från Wiggle i helgen. Saldot var på 10 när jag lade i korgen, 7 medan jag betalade och slutet på februari när jag var klar.
Satan vilken överdriven förpackning! Trodde jag hade fått fel paket när jag hämtade ut det. Stort som ett Bullittflak och vikten är förmodligen uci-godkänd för en hel cykel.
cerro sa:Toblu sa:Lyckades beställa min grupp i fredagskväll från r2-bike.com
Lyx med april i Tyskland. Här i Sverige ryktas det om midsommar :(
landen sa:cerro sa:Toblu sa:Lyckades beställa min grupp i fredagskväll från r2-bike.com
Lyx med april i Tyskland. Här i Sverige ryktas det om midsommar :(
Evalds verkar tycka att midsommar är nu, men 15 000kr, vad fick ni andra betala?
Var bor du nå'nstans? Jag vill ha exakt adress för jag tänkte.... tvätta dina fönster? ;-)frause sa:Jag hade fel. Det väger bara 6.25 kg.
Igino Cazzola sa:Var bor du nå'nstans? Jag vill ha exakt adress för jag tänkte.... tvätta dina fönster? ;-)frause sa:Jag hade fel. Det väger bara 6.25 kg.
Det gör jag också! 'konstigt att vi aldrig har träffats.frause sa:Va bra! det behövs. Jag bor här hemma.Igino Cazzola sa:Var bor du nå'nstans? Jag vill ha exakt adress för jag tänkte.... tvätta dina fönster? ;-)frause sa:Jag hade fel. Det väger bara 6.25 kg.
gabbeon sa:Hoppas eTAP-en hamnar på Bulliten.
landen sa:Fick hem gruppen idag och funderar på en sak. Man får ju ta i precis lika mycket som vanliga Red22 för att växla. Va det verkligen nödvändigt att göra det så trögt?
landen sa:Fick hem gruppen idag och funderar på en sak. Man får ju ta i precis lika mycket som vanliga Red22 för att växla. Va det verkligen nödvändigt att göra det så trögt?
Mekaniska skivbromsar ja, hydrauliska inte i dagsläget. Och handtag från Sram skall man absolut inte försöka kombinera med hydrauliska ok från Shimano, de är designade för olika typer av bromsvätska.micro553 sa:Fråga: Funkar handtaget med skivbromsar?
cerro sa:landen sa:Fick hem gruppen idag och funderar på en sak. Man får ju ta i precis lika mycket som vanliga Red22 för att växla. Va det verkligen nödvändigt att göra det så trögt?
Feedback kallas det, vill inte ha det så okänsligt som Shimano Di2 har. Men behöver ju aldrig trycka långt.
Mindre än vad då? Mindre än Red22 som är ren och smord?landen sa:skulle säga att jag får mer feedback och använder mindre kraft för att växla min pendlarcykel med SRAM double-tap Rival 22, då har jag ändå 1 dl salt o grus i bakväxeln.
Jensen sa:sen är frågan, är din etap monterad på cykel? att bara hålla mot i handen, och försöka trycka så känns det mesta trögt gentemot när det sitter stumt på styret. Men som cerro skriver, feedback. Hellre det än som på shimano där det inte är någon feedback alls.
Johan A sa:Ni som tycker att reglagen verkar suga för att ni får ta i för mycket, jag byter gärna mina reglage mot era. Kan nästan lägga en peng mellan med då jag bara har Force22.
Varför kör du då med SRAM?landen sa:...Har SRAM Red 22 på min cykel nu, vajrar från förra säsongen uppställd på trainer.
Har SRAM Rival på pendlarcykeln, ganska nya vajrar, men mycket skit i växeln...
Jag gillar tanken på att det inte ska krävas någon energi alls att växla.
Igino Cazzola sa:Varför kör du då med SRAM?landen sa:...Har SRAM Red 22 på min cykel nu, vajrar från förra säsongen uppställd på trainer.
eketjall sa:Man får väl vara rätt klen om man tycker det är tungt att växla oavsett system eller (säger jag utan att ha testat mer än ett fåtal)?
Att olika reglage har olika långt "slag" köper jag, men tungt kan man väl inte påstå?
Jag har moddat både sonens och min framväxel, då vi båda tyckte att man fick ta i alltför mycket när man skulle växla till stora drevet.eketjall sa:Man får väl vara rätt klen om man tycker det är tungt att växla oavsett system eller (säger jag utan att ha testat mer än ett fåtal)?
Att olika reglage har olika långt "slag" köper jag, men tungt kan man väl inte påstå?
Det är som utlovat. Begränsade kvantiteter från och med januari. Det betyder att det kommer finnas till och från och i små lagersaldon från och till från och med januari. Den som tror att det innebär att man kan gå in och beställa 14 paket hos nisses cykel och liar i mellansel kommer få lära sig något nytt.CarlPedal sa:SRAM Etap, kommer det att bli 2016 års version av Canyon när det gäller leveranstider?
Stervelo sa:Har inte statistik.
Hela vårt land fick 14 grupper, inget enskilt ställe fick fler än 2 tilldelade. Nästa laddning till midsommar typ.
Missade gruppen hos spesh shoppen i sickla med en minut, bommade wiggle på grund av orderfel. Hade betalt inom 17 minuter efter mail om att det fanns lager, fick ingen ändå. Ja ja, det får bli något man kan få tag i.
emmer sa:Det är som utlovat. Begränsade kvantiteter från och med januari. Det betyder att det kommer finnas till och från och i små lagersaldon från och till från och med januari. Den som tror att det innebär att man kan gå in och beställa 14 paket hos nisses cykel och liar i mellansel kommer få lära sig något nytt.CarlPedal sa:SRAM Etap, kommer det att bli 2016 års version av Canyon när det gäller leveranstider?
Nä, det är mest att dom har en företagspolicy att skicka ut allt av sina toppgrupper till flygplatsen via f:a Velocity Courier och de har inte kapacitet att cykla ut med fler kartonger. Men så fort som eTap Hydraulic är kvalitetssäkras och klar så kommer den bli toppgruppen och plötsligt kan de köra ut eTap (mech) via vanliga transportföretag och volymerna kommer gå upp rejält. Vilken sten lever du under som inte visste det?Cannondale jekyl 1000 sa:Medveten strategi av SRAM eller är fabriken dom byggs i så liten så den ryms i en skokartong?emmer sa:Det är som utlovat. Begränsade kvantiteter från och med januari. Det betyder att det kommer finnas till och från och i små lagersaldon från och till från och med januari. Den som tror att det innebär att man kan gå in och beställa 14 paket hos nisses cykel och liar i mellansel kommer få lära sig något nytt.CarlPedal sa:SRAM Etap, kommer det att bli 2016 års version av Canyon när det gäller leveranstider?
cerro sa:Igino Cazzola sa:Varför kör du då med SRAM?landen sa:...Har SRAM Red 22 på min cykel nu, vajrar från förra säsongen uppställd på trainer.
Bra fråga