Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vippen sa:Nu har senaste stålstaketet varit i tjänst ett tag, så här ser det ut i pendlarkostym:
... och så här i cross-ställ:
Vippen sa:Nu har senaste stålstaketet varit i tjänst ett tag, så här ser det ut i pendlarkostym:
... och så här i cross-ställ:
Hej.. Jag hoppas att du uppmärksammat att dynamons anliggningsvinkel INTE är optimal. Drivrullen har fööör hög friktion, leder till onödigt och farligt slitage på sidväggen, kaaan leda till förslitning och däcksexplosion. Inte kul i bra fart i nedförsbacke, speciellt med tanke på att det är framdäcket som ryker.. mvh borano20M-stad sa:En 40 talare som funkar som pendarhoj.
Pauli sa:Snygg ! Skivbromsar blir snyggare när ramen är röd ! ?
Gustav S sa:Ny fåle av lite blandat material.
Vi måste stålrejsa snart, Gustav!Gustav S sa:Ny fåle...
desmo sa:Gustav S sa:Ny fåle av lite blandat material.
Snügg!
MartyMcFly sa:Min Stella Veneta med Campa Super Record, cromovelatoram. Helt okej ändå.
MartyMcFly sa:Min Stella Veneta med Campa Super Record, cromovelatoram. Helt okej ändå.
edvin_m sa:Smutt! Gick och spanade på den där i vintras men föll på att jag behövde en ny hoj omgående. Blev in Inbred istället. Ångrar mig.
Deus sa:edvin_m sa:Smutt! Gick och spanade på den där i vintras men föll på att jag behövde en ny hoj omgående. Blev in Inbred istället. Ångrar mig.
Funderar själv på en inbred, vad gjorde att du ångrar dig? Är inte marinens 27.5+ en fluga?
Makten sa:Nyare bild på Explosifen som blivit singlifierad.