j3n5
Medlem
Stål!
Riktigt fin säger jag!JojjeM sa:Franskt stål senaste budgetbygget.
Omodern på alla sätt och vis men känns riktigt trevlig det lilla jag testat,
/Johan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt fin säger jag!JojjeM sa:Franskt stål senaste budgetbygget.
Omodern på alla sätt och vis men känns riktigt trevlig det lilla jag testat,
/Johan
SE_DEZ sa:Å lilla griskultingen dök upp två dagar för tidigt, jag klagar inte :-D
Styret är sjukt bred men det är lätt ordnad med ett rörkap
August sa:Ett par nya stålhojjar blev det under sommaren: Lemond Poprad och Soma Steamroller. Ska ta bort ett par spacers på popraden.
mao sa:August sa:Ett par nya stålhojjar blev det under sommaren: Lemond Poprad och Soma Steamroller. Ska ta bort ett par spacers på popraden.
Vad är det för snygg gaffel på den där Lemonden?
Ser ut som en gaffel från Wound Up Composites.mao sa:Vad är det för snygg gaffel på den där Lemonden?
PÄLLÄ sa:Min singlifierade Niner SIR 9 klar för provflygning.
Pällä.S
JojjeM sa:mao sa:August sa:Ett par nya stålhojjar blev det under sommaren: Lemond Poprad och Soma Steamroller. Ska ta bort ett par spacers på popraden.
Vad är det för snygg gaffel på den där Lemonden?
August får rätta mig om jag har fel men jag tycker att det ser ut som en Bontrager-logga så jag gissar på något i den här stilen http://topgearbicycleshop.com/produ...-elite-fork-700c-1-1-8-inch-steerer-15567.htm
Och +1 på att den var snygg (både gaffeln och resten av hojen) :)
/Johan
+1Pfaff sa:
BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
scottparsley sa:BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
Fina! Vad är det för skärmar på vardagsstålet?
BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
Tackar! Det är original Specialized Awol. Jag vet inte om de säljs separat.
scottparsley sa:BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
Såpass. Trist. Dom ser bra ut. Väskan är från Swift?
BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
Precis. En Paloma. Perfekt för matlåda och lite småpinaler. Nu har jag dock monterat på ett pizza rack också. Bra att ha när de lite större prylarna behöver fraktas.
scottparsley sa:BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
Precis. En Paloma. Perfekt för matlåda och lite småpinaler. Nu har jag dock monterat på ett pizza rack också. Bra att ha när de lite större prylarna behöver fraktas.
Fint! Jag har funderat på en sån väska till min racer men det blir nog någonting lite mindre. Pizza rack sportar jag också:
DE sa:Var köpte du din Swift Paloma och är du nöjd med den?
BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:scottparsley sa:BigF sa:Vardagsstålet och skogsstålet.
Fint! Jag har funderat på en sån väska till min racer men det blir nog någonting lite mindre. Pizza rack sportar jag också:
Oj! Den var vacker. Ser ut som min Awol efter en sommar på Gotland. Vad är det för modell?
Ser fint ut, kan man få en lista med märke/modell på väskorna? Lite sugen på ett Pizzarack till min Surly nu för vinterpendlingen.scottparsley sa:Fint! Jag har funderat på en sån väska till min racer men det blir nog någonting lite mindre. Pizza rack sportar jag också:
lundatok sa:Ser fint ut, kan man få en lista med märke/modell på väskorna? Lite sugen på ett Pizzarack till min Surly nu för vinterpendlingen.scottparsley sa:Fint! Jag har funderat på en sån väska till min racer men det blir nog någonting lite mindre. Pizza rack sportar jag också:
nieves sa:Slow cook
Jo den med disc :) Bara ram, gaffel, styrlager(monterat) och stjärnnöt än så länge. Återkommer när den börjar ta form.evo sa:nieves sa:Slow cook
Är det en Pass Hunter?
PÄLLÄ sa:Nya "Hopp-å'-lek-stålet"
En Rocket Max från Cotic. Under första provflygningen riggad med 27.5:or.
sobrius sa:Nice! Nu börjar vi ju bli många. =)
velovin sa:Lite mer modernt stål till folket.
Fick in en kraschad Straggler-ram till verkstaden som genast böjdes tillbaka. Efter lite jakt på olika begagnade delar blev resultatet en cykel som ska funka som vardagsök med 1x11 tack vare den fånigt simpla växel/bromskombon från Gevenalle. När regnet och crossäsongen är här ryker allt lullull och den transformeras till single speed CX.
wobblie sa:velovin sa:Lite mer modernt stål till folket.
Fick in en kraschad Straggler-ram till verkstaden som genast böjdes tillbaka. Efter lite jakt på olika begagnade delar blev resultatet en cykel som ska funka som vardagsök med 1x11 tack vare den fånigt simpla växel/bromskombon från Gevenalle. När regnet och crossäsongen är här ryker allt lullull och den transformeras till single speed CX.
Fantastisk på så många plan! Vad är det för pakethållare?
elllguapo sa:Nuvarande samling av stålisar
elllguapo sa:Många fina cyklar i tråden! Älskar stål och har svårt att sälja någon av mina stål höjar just nu... skulle vilja ha en Stål mtb igen - senast mtb var en Serotta ATX som blev stulen :(
Nuvarande samling av stålisar
Tommasini XCR (för nuvarande uppbyggde med 11 delad Record och Super Record)
Tommasini Tecno (blandning av Record och Chorus delar)
IF Crown Jewel (SuperRecord)
Ibis Hakkalügi (Centaur / Paul Bromsar - ska byggas om till SS för vintern igen...)
Köpt en plast höj för första gången i år, gillar den stark, men inte lika snygg....