Stål!
Både jag och mitt blodtryck är glada för det!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Både jag och mitt blodtryck är glada för det!
Är du nöjd med reglagen? Kikar lite efter nya till ett grusbygge och sword serien ser rätt trevliga ut för priset.
Är du nöjd med reglagen? Kikar lite efter nya till ett grusbygge och sword serien ser rätt trevliga ut för priset
Plastiga men bra ergonomi och funktion. Svårslaget för 140 EUR.Är du nöjd med reglagen? Kikar lite efter nya till ett grusbygge och sword serien ser rätt trevliga ut för priset
Vad är det för styre? Ser riktigt bra ut.
Ett stooge som jag hade liggande, bra med backsweep men skulle kunna tänka mig aaningen mer rise?Vad är det för styre? Ser riktigt bra ut.
Och vad är det för cykel? Bilder!
Aha, ja sweepet ser ju perfekt ut, men skulle också gärna ha lite rise på min karatemonkey. Just nu kör jag det beryktade dt-styret på min...Ett stooge som jag hade liggande, bra med backsweep men skulle kunna tänka mig aaningen mer rise?
En liten karate minkey blev det!
Restrap väskan fram? Var försiktig. Min hoppade lös i tid och otid ?N+1 som jag har sneglat på ett tag, och själva ramen har jag varit sugen på i ett par år så jag kände mig tvungen att slå till.
Första gången jag provar en hoj med bockstyre ? fan vad rapp och cool man känner sig ?
Visa bilaga 703118
Det är en hemmagjord historia, sydd av tidigare ägarens kompis!Restrap väskan fram? Var försiktig. Min hoppade lös i tid och otid ?
Min inspiration det där ?
Vad är det för väska du har på styret? Och vad är det för styre?
Väskan är en sminkväska jag fått av min moster. Funkar fint att fästa i styret med en rem.Vad är det för väska du har på styret? Och vad är det för styre?
Smart lösning!Väskan är en sminkväska jag fått av min moster. Funkar fint att fästa i styret med en rem.
Styret är ett Soma dream high rise
Varje gång jag cyklar förbi Alfta Components AB blir jag precis lika fnissig – tihihi.Äre en bild från årliga AFA-loppet?
(tihihi)
De stödjer den lokala cykelklubben och dess ungdomsverksamhet, så då bryr jag mig inte så mycket om en förkortning. Men lite intressant vore det allt att veta om det är medvetet eller inte.:D Ändå rätt magstarkt att förkorta så. Men men...
Dekalerna på gaffeln är särskilt snygga.
Mm, de är grymma! De har inte lossnat ens det minsta ännu.Dekalerna på gaffeln är särskilt snygga.
Japansk kvalitet vettu!Mm, de är grymma! De har inte lossnat ens det minsta ännu.
Inte så säker på det. Med tanke på att de sitter kvar fortfarande, så får i alla fall jag känslan av att det rör sig om kopior.Japansk kvalitet vettu!
Japanska kopior.Inte så säker på det. Med tanke på att de sitter kvar fortfarande, så får i alla fall jag känslan av att det rör sig om kopior.
Jag är inte heller så bevandrad men många (alla?) av de äldre, snygga MCB-modellerna har franskt vevlager och behöver det bytas blir det lite dyrare (Velo Orange har). Köpte en fin gammal Monark härom året och tänkte renovera men den hade dessutom ”cottered cranks”, d v s vevarmarna hålls på plats med kilar, vilket gör det svårt att plocka av dem. Jag gav faktiskt upp och skänkte lite motvilligt bort den.Vilken retrostålis med snyggt kedjeskydd bör man fynda för att bygga en simpel, stabil pendlare? Är inte bevandrad i Monark/Crescent-världen.
Inga modeller med kedjeskydd har franskgängade vevhus - det är bara racermodellerna som har det. Enbart Fauber på vardags- och ”sport”cyklarna.Jag är inte heller så bevandrad men många (alla?) av de äldre, snygga MCB-modellerna har franskt vevlager och behöver det bytas blir det lite dyrare (Velo Orange har). Köpte en fin gammal Monark härom året och tänkte renovera men den hade dessutom ”cottered cranks”, d v s vevarmarna hålls på plats med kilar, vilket gör det svårt att plocka av dem. Jag gav faktiskt upp och skänkte lite motvilligt bort den.
Vad gäller äldre vardagscyklar är det ofta Fauber vevparti som i sig är lite speciellt att hantera.
Mycket. Har inte hämtat den än.Spännande!
Ajjemän.Ernesto?
Guevara?Ajjemän.