Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fixar du i ett nafs med en ekernyckel.
Ställ dig lite längre till höger och ta ett nytt kort så kommer det kännas bättre!
Är det mehtehn?
Det hade varit toppen om det funkadeStäll dig lite längre till höger och ta ett nytt kort så kommer det kännas bättre!
Krokigt?Krokigt
Japp. Inget fel på dishningenKrokigt?
Om du vänder på hjulet kommer du att se om det är hjulet eller ramen som är sned.
Jag rekommenderar alltid att ställa sig till vänster.Ställ dig lite längre till höger och ta ett nytt kort så kommer det kännas bättre!
Min post ska inte ses som en rekommendation i livet i övrigtJag rekommenderar alltid att ställa sig till vänster.![]()
Populär i rulltrappan?Jag rekommenderar alltid att ställa sig till vänster.![]()
Åker aldrig rulltrappa. Vardagsmotion vet la du.Populär i rulltrappan?
Det finns ställen utan trapp-alternativ. Åker du hiss då?Åker aldrig rulltrappa. Vardagsmotion vet la du.
Du är stark, det där löser du själv!Skulle vilja ha en ram riktad. Vilka rambyggare har vi i sverige? Är det bara tegnér? Fixar veloform sånt också?![]()
Mentalt svag dockDu är stark, det där löser du själv!
Det tror jag han gör. Man måste nog som vanligt ha rätta övertalningsförmågan dock. Bor inte du på andra sidan världen också? Större saker har såklart åstadkommits i världen än att transportera en cykelram, men kanske ändå ett litet eget försök till riktning är enklast?Skulle vilja ha en ram riktad. Vilka rambyggare har vi i sverige? Är det bara tegnér? Fixar veloform sånt också?![]()
Bättre att unna sig en ram från en lüxig tillverkare än att rikta den därSkulle vilja ha en ram riktad. Vilka rambyggare har vi i sverige? Är det bara tegnér? Fixar veloform sånt också?![]()
Det är väl just att det är thru-axel som gör det lite jobbigare med koncentritet för dropoutsen. Men man får kollaDet tror jag han gör. Man måste nog som vanligt ha rätta övertalningsförmågan dock. Bor inte du på andra sidan världen också? Större saker har såklart åstadkommits i världen än att transportera en cykelram, men kanske ändå ett litet eget försök till riktning är enklast?
Ja, det försvårar ganska mycket skulle jag tro.. Hoppas det löser sig!Det är väl just att det är thru-axel som gör det lite jobbigare med koncentritet för dropoutsen. Men man får kolla
Aha. Började tänka att Sheldon har väl en guide, men tvivlar den har kompletterats med sånna moderniteter.Det är väl just att det är thru-axel som gör det lite jobbigare med koncentritet för dropoutsen. Men man får kolla
Bättre att unna sig en ram från en lüxig tillverkare än att rikta den där![]()
Hint hint. Ram finnes.Jag kanske letar en ersättare så att brothern kan få skärmar och leva ett slaskigt liv
Men inte jättelätt att hitta en stålgravel med
stålgaffel som klarar 2.2" däck![]()
Njäää, jag skulle behöva typ en medium med 50mm stam och en 30mm setback stolpe för att sitta bekvämt om jag kollar geotabellenHint hint. Ram finnes.
Visa bilaga 852206
Man behöver dock vara ganska lång om man ska köra bockstyre...