Stämningsbilder

Stämningsbilder
En till från mig. Mera vinter.
/Johan

7.jpg
 
Stämningsbilder
Här var det stämning! Grillmiddag med rumpmasarna, Åre 050729.

Medurs från vänster: *micke*, Pelle Hå, Emil, 42Hz, Ryddan, The_TnT i sexigt linne.
are_middag_rumpmasar.jpg


Vad han här hette kommer jag inte ihåg...glad var han iaf!
sprattelvatten.jpg

 
Stämningsbilder
Från Bjäre runt igår.
Vid Hovs Hallar.
 

Bilagor

  • Sen bar det av mot Torekov.JPG
    Sen bar det av mot Torekov.JPG
    90.3 KB · Besök: 26
  • Kvast cyklist Tomas i Trollskogen.JPG
    Kvast cyklist Tomas i Trollskogen.JPG
    71.9 KB · Besök: 22
Stämningsbilder
Lite bilder från dagens fina hösttur här i Lerum.
Otroligt vilket väder den här hösten har haft.
16* och sol den sista Oktober, crazy.
Var nära att jag hoppade i och badade till och med.
Men kom på att de skulle bli rätt kallt att cykla i våt t-shirt hem.. :)
Aja, T'shirt-väder var det i alla fall.

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp
 
Stämningsbilder
Här är mitt bidrag till stämningen. Jag försökte fånga doften av multnande löv. Vet inte om jag lyckades. En vacker hasseldunge var det hur som helst.
 

Bilagor

  • hoststamning1.jpg
    hoststamning1.jpg
    133.5 KB · Besök: 18
Stämningsbilder
Ojoj, man skäms ju nästan när man bifogar sina egna bilder. Nåja, jag har alltid svårt att skämmas för det jag gör så jag postar skamlöst :)

normal_DSC01560.JPG

Ni som körde Iller Trillern kommer ihåg spången, fast ni körde åt andra hållet. Nu är spången dessutom ruskigt hal. Nelly var lite nervös så hon gick.

normal_DSC01563.JPG

Christopher cyklade däremot över. Det är kul att se att kidsen är så respektlösa för sådant som många vuxna tycker är svårt.

normal_DSC01566.JPG

Filip tittar på när pappa kör över spången. Roligast var när han cyklade över Filips cykel. Stor vuxen+liten barncykel+hal spång borde bli = blött men han tog sig över hela utan problem.

normal_DSC01568.JPG



normal_DSC01577.JPG

Mitt försök att vara artistisk.

normal_DSC01582.JPG

Cykelfotboll någon? Här hade det urartat lite grann för Cristoffer tog upp bollen i famnen :)

Alla bilderna från i söndags ligger här: http://ettannatlopp.nu/mtbskolan/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=35
 
Stämningsbilder
lave skrev:
-------------------------------------------------------
> Ögonblicksskildring från Upplandsskogarna strax
> söder om Siggefora.
>

Oj, din ögonblicksbild skildrar en ganska hård stämning, skulle man kunna säga:(

 
Stämningsbilder
1: Ja, jag hade satt foten i dammen...

2: Vilar lite...


 

Bilagor

  • Bild 189ed.JPG
    Bild 189ed.JPG
    98.3 KB · Besök: 19
  • Bild 210ed.JPG
    Bild 210ed.JPG
    49.8 KB · Besök: 22
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp