Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Lite bilder från dagens fina hösttur här i Lerum.
Otroligt vilket väder den här hösten har haft.
16* och sol den sista Oktober, crazy.
Var nära att jag hoppade i och badade till och med.
Men kom på att de skulle bli rätt kallt att cykla i våt t-shirt hem.. :)
Aja, T'shirt-väder var det i alla fall.
Ojoj, man skäms ju nästan när man bifogar sina egna bilder. Nåja, jag har alltid svårt att skämmas för det jag gör så jag postar skamlöst :)
Ni som körde Iller Trillern kommer ihåg spången, fast ni körde åt andra hållet. Nu är spången dessutom ruskigt hal. Nelly var lite nervös så hon gick.
Christopher cyklade däremot över. Det är kul att se att kidsen är så respektlösa för sådant som många vuxna tycker är svårt.
Filip tittar på när pappa kör över spången. Roligast var när han cyklade över Filips cykel. Stor vuxen+liten barncykel+hal spång borde bli = blött men han tog sig över hela utan problem.
Mitt försök att vara artistisk.
Cykelfotboll någon? Här hade det urartat lite grann för Cristoffer tog upp bollen i famnen :)