Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Scoutade linjer och features.
Nyplanterade träd som jag måste navigera runt.
Skönt att markägaren inte har nått emot att man är där och att marken är sandig och att det finns mycket sten att bygga med.
Finns även en sandgrop att hämta material ifrån.
Stigen är på ett ungefär 666m lång.
Ganska platt på vissa ställen, så kommer behöva bygga rollers och lite annat kul.
Här är en del av den tänkta linjen.
Dropp för bergskant, pumpa över stubben för att sen droppa på stenen efter.
Visa bilaga 529575
Efter stora stenen är tanken att ha en lång landning, och att göra den rullbar.
Kommer behöva fylla ut med sten ? (stackars rygg)
Visa bilaga 529576
Efter stendroppets landning är tanken att bygga en berm som tar en till nästa del med stenar och stubbar.

Kan verkligen rekommendera Map Plus om man planerar spår.
Använder iPhone och då är det denna som gäller:
![]()
Map Plus App - App Store
Download Map Plus by Miocool Inc. on the App Store. See screenshots, ratings and reviews, user tips and more games like Map Plus.apps.apple.com
Vet inte om det finns till android.
Inte så lätt att gräva här just nu… ca 60cm snö som täcker marken. Blir mer stigbygge till våren igen ?Ja, är det bara jag som bygger..? (Eller så är det Gräv och tig som gäller.)
Lite mer kick, för lite mindre case.
Visa bilaga 539356
Snyggt fångstnät för de som inte hinner med att svänga efter hoppet.Ja, är det bara jag som bygger..? (Eller så är det Gräv och tig som gäller.)
Lite mer kick, för lite mindre case.
Visa bilaga 539356
Tack, tror jag. Som den crash test-idiot jag är så här jag givetvis testat att totalcasea med HT:n och köra rakt fram genom landningsbermen. Jag kom inte hela vägen till asfalten, men bestämde mig för att fixa en premium kraschbarriär iaf.Snyggt fångstnät för de som inte hinner med att svänga efter hoppet.
Landningsbermen har känts för liten ett tag (även om ingen nyttjat fångstnätet svjv), och nu när det regnat var det ett bra tillfälle att påbörja förbättringarna. Som vanligt är det inte personen i brevet som gjort jobbet, utan har fått bilder och beskrivning skickad till mig av en anonym källa.Ja, är det bara jag som bygger..? (Eller så är det Gräv och tig som gäller.)
Om man vill bygga en träberm på tomten(cykelbar omkrets ca 400m), var hittar jag nån instruktion dom visar vad man ska tänka på?