Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken del av Stockholms län är det där? Var rätt stor skillnad i snödjup innan det började smälta nämligen. ?
Kan bli riktigt bra om det smälter lite mer innan minusgraderna återkommer då?Det gick över förväntan att cykla i Hellas idag. Lite isigt på de lägre delarna av Gröna länken. Gröna (kring masterna) och och BBQ flöt på bra. Enstaka snömassor som dock oftast var forcerbara på GRU, U-bahn och CIA. Revbenet/Monaco Grand Prix var premium. Så även Gröna länken närmast Ältavägen.
Blött så in i helvete men det kanske inte var oväntat.
Stalle
Vilken del av Stockholms län är det där? Var rätt stor skillnad i snödjup innan det började smälta nämligen. ?
Kanske men tveksamt tyvärr. Blir nog rätt mycket skridskobana. Det ligger vatten nästan överallt.Kan bli riktigt bra om det smälter lite mer innan minusgraderna återkommer då?
Det gäller att vara taktisk med kameravinklar en dag som denna :p
Småstigarna, med mjukt underlag och smala spår över hällarna funkade bäst idag. De stora, t ex gröna och blå hade mycket svallis.Om man ska hojja idag. Vilka stigar skulle ni sikta på?
Tack! Några mer specifika tips :)? Och var är smidigast att starta ifrån nu? Hammarbybacke / Östervägen / Äventyrsbanan / Duvnäs / Erstaviksbommen?Småstigarna, med mjukt underlag och smala spår över hällarna funkade bäst idag. De stora, t ex gröna och blå hade mycket svallis.
Edit: kör odubbat.
Småstigarna är klart bäst, skippa Sicklaskiftet om du kan och sikta på de mindre stigarna runt masterna och österut.Tack! Några mer specifika tips :)? Och var är smidigast att starta ifrån nu? Hammarbybacke / Östervägen / Äventyrsbanan / Duvnäs / Erstaviksbommen?
Jag var på väg ut med mtb:n men höll på att klota redan på garageuppfarten, så jag ställde in cyklingen. ?Du får nog byta skor. Skitfint före på Oh deer just nu!![]()
Det var nog klokt. Jag tog en långpromenad i skogen häromdagen och 90% hade gått att cykla på men det låg sjukt många helt, eller delvis, dolda glashala isfläckar här och var. Inte kul att cykla när varje kurva känns som rysk rouletteJag var på väg ut med mtb:n men höll på att klota redan på garageuppfarten, så jag ställde in cyklingen. ?
Kanske ett misstag.
Körde på Järvafältet igår, superbra hela varvet runt. Nån isfläck kan väl ha gömt sig i snön nu, men jag skulle inte tveka på en tur idag med om jag fick lov att komma iväg..Någon som varit ute idag? Med halvdag blir man ju sugen. Här ute, Fiskis, har vi fått närmare en dm. Var ute och knallade hund på berget och det var bra fäste.
Det var jag!Till fots på gröna/vita/gula i Hellas.
Någon hjälte hade cyklat en bit in på Gröna, det var tom tungt att gå.
Bergshällar med glashalt under snön. Svanskotan klarade sig, men en ansenlig mängd snö i brallorna och tvångshångel från den fyrbenta som tyckte det var hysterisk kul.